موسوی بازگشت

سورپرایز بزرگ در لیست تیم ملی والیبال

موسوی بازگشت


​​​​​​​بازگشت ستاره محبوب به تیم ملی والیبال سرانجام عملی شد. پس از پایان رقابت‌های المپیک بود که تغییر و تحولات بزرگ در تیم ملی والیبال ایران کلید خورد. اول از همه سعید معروف با انتشار پستی در صفحه شخصی خود پس از سال‌ها با تیم ملی وداع کرد تا یکی از بهترین‌های تاریخ والیبال ایران کار خود را در عرصه ملی به پایان برساند. در مورد دو ستاره دیگر اما هنوز وضعیت کاملاً مبهم است. امیر غفور پس از المپیک همیشه از صحبت در این‌باره طفره رفته است.  با این حال در مورد غفور یک نکته وجود دارد. تیم ملی در پست پشت خط‌ زن چند بازیکن فوق‌العاده مثل امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی و بردیا سعادت را در اختیار دارد و به همین خاطر خیال بهروز عطایی از این پست خیلی راحت است.
ابهام دوم مربوط به ستاره محبوب والیبال ایران یعنی سیدمحمد موسوی بود. یکی از بهترین مدافعان دنیا در یک دهه اخیر که والیبال‌دوستان خاطرات بسیار خوبی از او در ذهن دارند. با وجود در اختیار داشتن بازیکنان جوانی مثل امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک و چند سرعتی زن دیگر، به نظر می‌رسد هنوز تیم ملی در این پست نیاز به تجربه بیشتری دارد. نکته دیگر اینکه بهروز عطایی همواره از رابطه بسیار خوبی با سیدمحمد موسوی برخوردار بوده و در واقع مجموعه‌ای از این دلایل بازگشت موسوی به تیم ملی را مسجل کرد. 
مسابقات والیبال قهرمانی جهان از اوایل شهریور به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود. اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مرداد آغاز می‌شود و بهروز عطایی 16بازیکن را به این اردو دعوت کرد. میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن 16 بازیکن دعوت شده به اردو هستند. تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

ستاره‌ها در میلان
امین اسماعیل‌نژاد ستاره تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت‌های 2022 درخشش خارق‌العاده‌ای داشت مورد توجه تیم میلان در سری A لیگ ایتالیا قرار گرفته است. میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز پس از پنج سال حضور در لیگ لهستان از فصل آینده برای تیم میلان بازی خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه