آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی در استان بوشهر

آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی در استان بوشهر

بوشهر

  عملیات اجرایی ۲هزار و ۲۵۲ واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن در آیینی با حضور استاندار بوشهر و دیگر مدیران این استان آغاز شد.
استاندار بوشهر در این آیین افزود: از این تعداد واحد مسکونی ۶۰۰ واحد در شهر برازجان، ۳۰۰ واحد در جم، ۲۰۰ واحد در بهارستان و ریز، ۵۰۰ واحد در دیلم، ۲۵۲واحد در کنگان و ۴۰۰ واحد در گناوه ساخته می‌شوند.
احمد محمدی زاده بیان کرد: اکنون ۴۰هزار نفر در سامانه نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون 8هزار نفر به عنوان واجد شرایط انتخاب شده‌اند و در حال ارزیابی بقیه متقاضیان هستیم.
وی اظهار کرد: با این وجود در زمان حاضر برای بیش از ۴۰ هزار واحد، زمین در استان بوشهر تأمین شده و تلاش می‌شود با پیگیری‌ این میزان زمین به ۶۰ هزار واحد افزایش یابد.
استاندار بوشهر ادامه داد: با آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی امروز شمار واحدهای مسکونی در دست اجرای نهضت ملی مسکن در این استان به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد می‌رسد که در مراحل مختلف آماده‌سازی قرار دارند و با توجه به دستور رئیس جمهور و تأمین منابع بانکی توسط دولت و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی امیدواریم روند ساخت این واحدهای مسکونی سرعت گیرد. 
محمدی زاده یادآور شد: از مجموع ۱۱ هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ۲هزار و ۴۰۰ واحد در روستاها ساخته شده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه