دفتر حفظ آثار رهبر انقلاب از کسی شکایت نکرده

دفتر حفظ آثار رهبر انقلاب از کسی شکایت نکرده

 چندی پیش یکی از فعالان شناخته شده رسانه‌ای با انتشار پیامی در فضای مجازی از محکومیت خود در شعبه ۱۰۵۷ کیفری2 مجتمع قضایی کارکنان دولت خبر داد.


این فعال رسانه‌ای بعدها با انتشار تصاویر حکم دادگاه اعلام کرده بود یکی از عوامل محکومیتش مربوط به شکایت سایت مقام معظم رهبری از وی بابت تمسخر تیتر یک این سایت بوده است. 
در واکنش به طرح این مسئله اما یکی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب صبح روز گذشته با انتشار پیامی این خبر را تکذیب کرد. مهدی فضائلی در توییتر نوشت: «دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای هیچ شکایت یا حتی ادعایی در خصوص آنچه این روزها متوجه یک فعال رسانه‌ای شده است نداشته و ندارد». فضائلی در ادامه افزود مبنا قرار دادن چنین مواردی را برای صدور حکم، نوعی کج‌سلیقگی می‌داند. 
شایان ذکر است حکم اعلام شده از سوی دادگاه به این فعال رسانه‌ای که به صورت غیابی صادر شده در مدت 20روز قابل واخواهی و سپس ظرف 20روز دیگر قابل تجدیدنظر خواهی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران است. 
با این اوصاف باید از نهاد متولی قانون و قضا سؤال شود که چرا در رسیدگی به پرونده‌هایی از این دست با دقت و عمق کافی اقدام نمی‌کنند تا مانع از بروز و ظهور هر چه بیشتر شبهات و شکل‌گیری دروغ‌پردازی‌ها شود؟

برچسب ها :
ارسال دیدگاه