مجموع اعتبارات بوشهر ۱۰ هزار میلیارد تومان است

مجموع اعتبارات بوشهر ۱۰ هزار میلیارد تومان است

بوشهر

استاندار بوشهر گفت: مجموع منابع اعتبار عمرانی و اقتصادی این استان در سال جاری ۱۰هزار میلیارد تومان است که باید با استفاده از آن‌ها پروژه‌های مهم تولیدی برای اشتغال پایدار و ماندگار در این استان تعریف شود.


احمد محمدی‌زاده اعلام کرد: امسال منابع اعتباری استان بوشهر در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی افزایش یافته و منابع این حوزه در بخش‌های مختلف تبصره ۱۸ و ۱۶ قانون بودجه، بنیادهای برکت، علوی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر بخش‌ها زمینه اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی در سراسر استان را فراهم کرده است.
وی افزود: اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای و سازمان برنامه و بودجه یک‌ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.
استاندار بوشهر در توضیح اعتبارات تعلق گرفته به این استان یادآور شد: یک هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان نیز از  محل مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌های زیرمجموعه وزارت نفت به این استان اختصاص یافته است. محمدی‌زاده در توضیح وضعیت طرح نهضت ملی در این استان گفت: همچنین امسال ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی در استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده که بیش از 5هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود. وی اضافه کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای طرح‌های راهداری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به استان بوشهر اختصاص یافته است. محمدی‌زاده در ادامه اعلام کرد: با ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری در بخش‌های مختلف، مشکل بیکاری در استان بوشهر برطرف می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه