ضرورت راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان در ماه محرم

ضرورت راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان در ماه محرم

چهارمحال و بختیاری  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان گفت: برنامه‌ها باید در این هیئت‌ها ویژه کودکان تهیه، تدوین و اجرا شود.


حجت‌الاسلام مهدی طاهری با بیان اینکه در آستانه ماه محرم، اجتماعی در بخش‌های مختلف قرآن، رسانه، روضه محله، فضای مجازی، مداحان، روضه‌های خانگی، بانوان و دیگر بخش‌ها با عنوان «یک عمر نوکری» برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حاشیه این مراسم از برخی خادمان هیئت‌های مذهبی تکریم و تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت پررنگ‌تر شدن نقش کارشناسان قرآنی در هیئت‌ها عنوان کرد: هیئت‌ها باید بیشتر از قبل برنامه‌های خود را به سمت و سوی مفاهیم قرآنی سوق دهند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هیئت‌ها با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و نوجوان، محتوای مذهبی متناسب با ماه محرم و صفر تولید کنند.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه هیئت‌ها یک نفر را به عنوان مسئول رسانه‌ای خود به منظور فراگرفتن آموزش‌های مورد نیز به کارگروه رسانه اجتماع عاشوراییان معرفی کنند، مطرح کرد: زمینه‌سازی لازم در این راستا انجام گرفته است.
وی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان، اعلام کرد: برنامه‌ها باید در این هیئت‌ها ویژه کودکان تهیه، تدوین و اجرا شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت هزار و ۳۰۰ نفر از بانوان استان در بخش کودک خبر داد و گفت: باید از ظرفیت این افراد در هیئت‌های کودکان استفاده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه