ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در سمنان

ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در سمنان

سمنان  

استاندار سمنان با اشاره به وضعیت نامساعد شیوع کرونا در استان گفت: با تشدید شیوع این بیماری، طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در استان سمنان باید اجرا شود.


سید محمدرضا هاشمی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه متأسفانه شرایط کرونایی استان چندان مناسب نیست، ابراز کرد: می‌بایست طرح شهید سلیمانی در شهرهای استان سمنان دوباره فعال شود.
وی ضمن بیان اینکه عادی انگاری کرونا طی دو ماه اخیر بین مردم استان رواج یافته است، افزود: از مردم فهیم استان سمنان تقاضا می‌شود این بیماری را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
استاندار سمنان با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی برنامه‌های خود را برای اقناع سازی مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید دوباره تهیه و به اطلاع مردم برساند، ابراز کرد: از سوی دیگر مراکز واکسیناسیون و شهرداری‌ها نیز می‌بایست با نصب بنر و توزیع بروشور مردم را به رعایت موارد بهداشتی ترغیب کنند.
هاشمی در ادامه تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش به منظور تأمین تهویه مناسب کلاس‌های درس باید تلاش کنند تا دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی و بازگشایی مدارس با مشکل خاصی مواجه نباشند.
وی افزود: لازم است نظارت همگانی از همه امور مرتبط با استان افزایش یافته و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه