فعالیت ۴ هزار واحد صنعتی  در استان البرز 

فعالیت ۴ هزار واحد صنعتی  در استان البرز 

البرز  


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه 4هزار واحد صنعتی در استان البرز فعالیت می‌کنند، گفت: البرز سال گذشته حدود ۲۰ هزار کانتینر محصول کشاورزی و سبزیجات به خارج از کشور صادر کرده است.
پرهام رضایی در دومین گردهمایی مشترک مسئولان و دبیران اجرایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور که به میزبانی اتاق البرز برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت بسیار بالایی در اتاق‌های بازرگانی با ایجاد دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی ایجاد شده و این دفاتر با توجه به ارتباطات حاکمیتی خود می‌توانند مشکلات این حوزه را پیگیری کنند.
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت‌های این استان در دو حوزه گردشگری و کشاورزی عنوان کرد: نزدیک به 4هزار واحد صنعتی در البرز فعالیت دارند و شهرک صنعتی اشتهارد با حدود 2هزار واحد صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در این استان قرار دارد.
وی با اشاره به وجود 160 برند ملی در البرز گفت: میز صنعت ماکارونی، سبزی و صیفی نیز در البرز فعال است و دستیابی رقم‌های قابل توجهی از جمله صادرات 20هزار کانتینر محصولات کشاورزی در سال گذشته از جمله ظرفیت‌های این استان است.
رضایی با بیان اینکه در بنادر حوزه خلیج فارس حجم بالایی از صادرات سبزی و صیفی کشور از آن البرز است، گفت: این استان در حوزه تولید و صادرات محصولات صنایع غذایی، دارویی، قطعه‌سازی و کشاورزی نیز توانمندی‌های زیادی دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه