ساخت سریال شاهچراغ(ع) با مشارکت شهرداری شیراز

ساخت سریال شاهچراغ(ع) با مشارکت شهرداری شیراز

فارس

 معاون فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: ساخت سریال حضرت شاهچراغ(ع) با همکاری سازمان اوج و در مدت ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

 
مصطفی مشفقیان در راستای تشریح اقدامات انجام شده توسط این نهاد فرهنگی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته شهرداری شیراز و سازمان اوج در سه مقوله فرهنگی، تفاهم‌نامه امضا خواهند کرد که از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به ساخت سریال احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) با هنروری بازیگران شیراز و در محلی خارج از شیراز اشاره کرد.
وی افزود: علاوه بر همکاری یاد شده ساخت بزرگ‌ترین و نخستین دیوارنگاره عظیم شیراز نیز توسط این سازمان انجام خواهد شد. گفتنی است این دیوارنگاره قرار است به مناسبت اربعین حسینی در شیراز رونمایی شود. این در حالی است که سازمان اوج همچنین قرار است رویداد میدانی عظیم محشر را نیز شهریور ماه در شیراز اجرایی کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون داخلی شهرداری این نهاد را از تیم‌ داری حرفه‌ای و جذب بازیکنان حرفه‌ای ممنوع کرده است، از این رو شهرداری شیراز در نظر داشته نسبت به جذب استعدادهای ورزشی و پرورش آنان اقدام کرده تا بتواند از این طرح زمینه حضور ورزشکاران مستعد در مسابقات استانی را فراهم کند.
مشفقیان متذکر شد: در راستای گرامیداشت شهدا در شیراز در تلاش هستیم از تابستان امسال تا تابستان ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ یادواره شهدا در مناطق پنج‌گانه بسیج شهر شیراز اجرایی شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه