می‌خواهم رکورد تاریخی بزنم

احسان حدادی:

می‌خواهم رکورد تاریخی بزنم

احسان حدادی در مورد عملکردش در لیگ دوومیدانی و رکورد 58 متری اظهار کرد: با توجه به اینکه با باشگاه پلیمر قرارداد داشتم از آمریکا به ایران آمدم و چون 25 ساعت در راه بودم، بدنم آمادگی کامل برای پرتاب نداشت و گرمای هوا هم زیاد بود، اما با وجود این، از نظر خودم رکوردم بد نبود و با توجه به شرایط موجود خوب بود.
وی در مورد اینکه به نظر می‌‌رسد چون رکوردهایت پایین بوده در مسابقات جهانی شرکت نکردی، گفت: اصلاً ربطی ندارد. من از ابتدا هم برنامه‌ای برای مسابقات جهانی نداشتم و قبلاً هم گفته بودم. حتی اگر رکورد بالایی هم داشتم، مشخص نبود شرکت کنم یا خیر. هدف امسالم حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی بود که آسیایی حذف شد و فقط کشورهای اسلامی ماند.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد: قرار نیست همیشه در بین برترین پرتابگران دنیا باشم. قبلاً برای مدال المپیک و جهان تلاش می‌کردم و به هدفم هم رسیدم و شاید الان دوست داشته باشم حتی برای قهرمانی کشور تلاش کنم! باید ببینیم هدف چیست و چه چیزی می‌خواهیم، سپس برنامه ریزی کنیم. همان‌طور که گفتم اصلاً برای جهانی برنامه نداشتم که حالا رفتن یا نرفتنم مهم باشد.
«این روزها از شرایط اصلی دور هستید و اجازه دهید این انتقاد به شما وارد باشد که به خاطر نتیجه نگرفتن به مسابقات نرفتید». حدادی در مورد این موضوع عنوان کرد: باید بگویم که انتقادها فقط به من روحیه می‌دهد و باعث پیشرفت در کارم می‌شود. از روزی می‌ترسم که از من انتقاد نشود. 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن ادامه داد: امسال تنها هدفم بازی‌های کشورهای اسلامی است و سال آینده هم بازی‌های آسیایی. می‌خواهم یک رکورد تاریخی را از خودم به جا بگذارم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه