۹۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های مواصلاتی اربعین ایلام هزینه شد

۹۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های مواصلاتی اربعین ایلام هزینه شد

ایلام

  استاندار ایلام گفت: تاکنون 900میلیارد تومان برای ساخت یا توسعه راه‌های دسترسی اربعین در استان هزینه شده و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به عنوان طلب پیمانکاران هنوز پرداخت نشده است. از استان‌های معین نیز برای تسریع در روند راه‌سازی وارد کار شده‌اند.
حسن بهرام نیا اظهار کرد: شرایط اربعین امسال به علت گرما و کمبود امکانات و گیت‌های تردد در مرز عراق با سال‌های گذشته تفاوت دارد و برای کاهش مشکلات گرما ۸۱ میلیارد تومان سایه‌بان در دست ساخت و نصب است.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به زیرساخت‌های اربعین ایلام در دولت کار و کرامت از اهمیت زیادی برخوردار بوده است، یادآور شد: از همان ابتدای تشکیل و فعالیت دولت سیزدهم در استان با توجه به اهمیت زیرساخت‌ها، کارگروه اربعین تشکیل شد و با حضور میدانی مسئولان، فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی اربعین به طور مکرر رصد و پایش می‌شود و عملکرد و اقدامات این کارگروه استانی مورد تقدیر ستاد قرار گرفت.
بهرام نیا در ادامه به اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به جایگاه، ظرفیت و توانایی گروه‌های جهادی دارد چرا که گروه‌های جهادی بیشتر از افراد متخصص، نخبه، تحصیل‌کرده‌ای تشکیل شده که به صورت خودجوش و بدون چشم‌داشت به حوزه های مختلف ورود کرده‌اند و در واقع پیشران توسعه جامعه هستند که باید از توان این گروه‌ها استفاده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه