ناوگان مسافری جنوب سیستان و بلوچستان در حال آماده باش است

ناوگان مسافری جنوب سیستان و بلوچستان در حال آماده باش است

سیستان و بلوچستان  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمامی امکانات لازم در مرز ریمدان برای پذیرایی از زائران حسینی کشور پاکستان اندیشیده شده و ناگان مسافری جنوب استان در حال آماده‌باش است.
جلال‌الدین قادری اظهار کرد: یک ماه نیروها در این مرز مستقر هستند تا خدمات لازم به زائران انجام شود و ۱۰ لاین ورود و خروج، نصب کانکس سریع‌النصب، نصب ۸۰۰ تخته چادر و سایر زیرساخت‌ها انجام شده است.
وی افزود: سال گذشته بیش از ۳۳ هزار تردد در مرز ریمدان ثبت شده و هم اینک برای جابه‌جایی زائران حسینی، ناوگان حمل و نقل آماده است و تا ۱۰ هزار تردد را می توانیم داشته باشیم.
وی بیان کرد: آمادگی پذیرایی روزانه ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز ریمدان دشتیاری وجود دارد. حسین مدرس خیابانی افزود: روزانه ۷۰ هزار لیتر آب، تهیه برق اضطراری، لکه‌گیری مسیر ۵۳ کیلومتر ریمدان به جاده اصلی، مخازن ذخیره آب، تأمین فیبر نوری به صورت زمینی و رفع قطعی‌های مکرر تلفن و اینترنت برای زائران انجام و تقسیم کار شده است. مسئولان به ویژه اداره کل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای مستقر و برای رفع مشکلات در زمان کم اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: برای پیشگیری از کرونا نیروهای بهداشتی و درمانی مستقرند و برای استقرار بیمارستان صحرایی سیار توسط نیروهای مسلح و ستاد فرمان امام(ره) در حال تلاش هستند تا مشکلی پیش نباشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه