انگار این جایزه را از امام رضا(ع) گرفته‌ام

پای صحبت منتخبان دومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع)

انگار این جایزه را از امام رضا(ع) گرفته‌ام

تولید محتوا برای جشنواره‌ای‌ مزین به نام امام رضا(ع) افتخاری بزرگ است
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: تولید محتوا برای جشنواره‌ای‌ که نامش مزین به نام امام رضا(ع) است برای همه افتخاری بزرگ است.
اکرم صاحب‌علم، برگزیده بخش گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: بدون شک هر قدم و هر اثری که برای بیان کرامت‌ها و فضائل اهل بیت(ع) برداشته و نگاشته شود بدون تأیید و تصدیق آن‌ها به سرانجام نمی‌رسد؛ حال اگر این اثر برای امامی که مخزن خوبی‌ها و مهربانی‌ها باشد قطعاً با نگاه ویژه‌تری امضا خواهد شد.
 وی بیان کرد: قطعاً تولید محتوا برای جشنواره‌ای‌ که نامش مزین به نام امام رضا(ع) است برای همه افتخاری بزرگ است؛ چرا که مِهر حضرت بر دل و جان همگان مُهر خورده و بند بند وجودمان با نام رضا سرشته شده است. 
صاحب‌علم افزود: برگزیده شدن در این جشنواره برای من سعادت و موفقیتی بزرگ بود که جز با نگاه پرمهر و محبت حضرت و قوت قلبی که حضرت در سختی‌ها عنایت می‌فرمودند ممکن نبود. برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: تمام داشته‌ها و دارایی‌هایمان از آن صاحب اصلی اثر است. تلاشم این است تا در گام‌های بعدی بتوانم به معرفی و شناساندن سیره اهل بیت(ع) بپردازم و این گونه ارادت خود را به آن‌ها ابراز دارم؛ «سر ارادت ما و آستان حضرت دوست/ که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست».

احساس می‌کنم جایزه جشنواره را از خود امام رضا(ع) گرفته‌ام
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: احساس می‌کنم جایزه جشنواره را از خود امام رضا(ع) گرفته‌ام. یوسف جلالی، برگزیده بخش گزارش خبری جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز گفت: گزارش‌های زیادی از مشهد و امام رضا(ع) تولید کرده‌ام و هر بار که یک گزارش تهیه می‌کنم حس متفاوتی به من دست می‌دهد و فکر می‌کنم این جایزه را از خود امام رضا(ع) گرفته‌ام چون هشت سال است که سالی یک یا دو بار به حرم مشرف می‌شویم و گزارش تهیه می‌کنیم و هیچ انتظاری هم از امام رضا(ع) نداریم، همین ‌که این توفیق نصیب ما شده که در حرم ایشان حضور داشته باشیم برای ما جایزه است و حالا که این جایزه به ‌صورت فیزیکی به من تعلق ‌گرفته است، احساس می‌کنم از طرف خود امام رضا(ع) است و سپاسگزارم از برگزارکنندگان این جشنواره که این حس را به من دادند.

جشنواره زمینه چاپ مقالاتی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها را فراهم کند
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: خوب است جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بستر چاپ مقالاتی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های ارسالی را فراهم کند.
دکتر محمدرضا انواری، برگزیده بخش پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی به محققان و پژوهشگران انگیزه مضاعف می‌دهد تا شروع به تحقیق و پژوهش کنند و البته موضوعاتی که به مباحث قرآنی و اهل‌بیت(ع) می‌پردازند، برکت خاصی دارند و این جشنواره در همین راستا سبب انگیزه می‌شود و اگر بستر چاپ مقالاتی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها فراهم شود، بسیار خوب خواهد بود.
وی گفت: برگزیده شدن من در این جشنواره از لطف و عنایت امام رضا(ع) بوده است و من سعی کردم موضوعی انتخاب کنم که هم کاربردی و هم از مسائل روز کشور باشد و به نظر می‌رسد نتیجه کار مورد قبول واقع‌ شده چون اثر ارسالی‌ام در جای دیگری هم حائز رتبه شده است.

بستری برای کشف استعدادها، حتی از نقاط دورافتاده 
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: این جشنواره بستری برای بروز استعدادها حتی از نقاط دورافتاده کشوراست.
علی‌رضا قاسمی، برگزیده بخش شبکه‌های اجتماعی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) از شهر خورموج بوشهر گفت: این جشنواره برای بروز استعدادهایی که در شهرها و نقاط مختلف کشور است، بسیار اهمیت دارد و ممکن است استعداد فردی از دورترین نقطه کشور با یک استوری شناسایی شود.
وی گفت: باور نمی‌کردم در این جشنواره برگزیده ‌شده باشم و مجدد از طریق دوستانم در مشهد پیگیری کردم و بسیار خوشحال شدم که موفق به کسب رتبه در این جشنواره شده‌ام. 
قاسمی در خصوص اثر ارسالی به این جشنواره گفت: فیلمی را در قالب درددل یک آتش‌نشان با امام رضا(ع) تهیه کردیم که به محض بارگذاری، در صفحات مجازی بازتاب خوبی داشت.

شرکت در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) قابل قیاس با هیچ جشنواره‌ای نیست
برگزیده دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: شرکت در این جشنواره به دلیل انتساب به حضرت رضا(ع) حال آدم را خوب می‌کند و قابل قیاس با جشنواره‌های دیگر نیست.
هاشم مسعودی، برگزیده بخش مستند دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: در این جشنواره هم بحث فنی و داوری آثار توسط داوران خبره و هم ارتباط معنوی با بارگاه مقدس رضوی مطرح است اما در جشنواره‌های دیگر فقط بحث فنی و داوری آثار مطرح می‌شود.
مسعودی با اشاره به تأثیر برگزاری این جشنواره در کیفیت آثار تولیدی گفت: رقابت موجب می‌شود انسان‌ها تلاش کنند و آثار کیفی‌تری تولید نمایند که البته در این رقابت باید به ساخت اثر هم توجه شود.

 فارغ از جشنواره
 ما همه خادم امام رضا(ع) هستیم

برگزیده جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: فارغ از جشنواره، ما همه خادم امام رضا(ع) هستیم.
محمدرضا پیشگاهی، برگزیده بخش شبکه‌های اجتماعی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: فارغ از جشنواره، ما همه خادم امام رضا(ع) هستیم و از آنجایی که خادمیار امام رضا(ع) نیز هستم دوست داشتم برای امام رضا(ع) کاری انجام بدهم و از آغاز کرونا که خیلی‌ها نمی‌توانستند به زیارت بروند تصمیم گرفتم یک صفحه امام رضایی در فضای مجازی راه‌اندازی کنم و از این طریق دل‌ها را روانه بارگاهش کنم. 
وی در پاسخ به نقش رسانه در ترویج فرهنگ رضوی گفت: در مناسبت‌های مختلف گاهی با یک جریان‌سازی آثار تولید شده ظرف 24 ساعت پرسرعت منتشر و مورد بازدید قرار می‌گیرند و این خود موجب ترویج فرهنگ رضوی با استفاده از ابزارهای 
نوین رسانه است.

امیدوارم اثرم مورد پسند حضرت رضا(ع) واقع شده باشد
برگزیده جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: امیدوارم اثرم مورد پسند حضرت رضا(ع) واقع شده باشد.
زینب ربانی‌خواه؛ برگزیده اصفهانی بخش گرافیک و اینفوگرافی دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: موجب افتخار است که در جشنواره‌ای منتسب به امام رضا(ع) شرکت کرده و برگزیده شده‌ام؛ فارغ از این جشنواره، کار برای امام رضا(ع) افتخاری بود که نصیب من شد و الحمدلله کار مورد توجه مخاطبان و داوران قرار گرفته است و امیدوارم حضرت رضا(ع) نیز کار را پسندیده باشند و تأیید کنند.
وی گفت: فضای رقابتی ایجاد شده با محوریت امام رضا(ع) سبب کیفی‌تر شدن آثار خواهد شد؛ چرا که وقتی این آثار به صورت رقابتی کنار هم قرار داده می‌شوند، هنرمندان بیشتری اثر را می‌بینند. مخاطب آثار ما پیش از طراحی عموم مردم هستند اما در جشنواره‌ها سطح کیفی کار توسط طراحان ارزیابی می‌شود و توقع می‌رود در سال‌های بعد آثار بهتری ارائه شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه