قاچاق سوخت در پوشش سنگ‌آهن!

قاچاق سوخت در پوشش سنگ‌آهن!

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک تریلر خبر داد که متخلفان در پوشش بار سنگ آهن دست به این اقدام زده بودند.
به گزارش قدس؛ حسن‌پور، مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان در ادامه بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قائنات در حین گشت‌زنی به یک دستگاه تریلر در شهر مشکوک شده که پس از توقف خودرو بازرسی‌های لازم از آن انجام شد. وی افزود: در بازدید از تریلر که حامل بار سنگ آهن بود، ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که بخشی از آن در یک تانکر داخل بار و مابقی در ۲۱ بشکه ۲۰۰ لیتری جاساز شده بود کشف شد.
حسن‌پور گفت: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان قائنات معرفی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۷۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
او گفت: به موجب مقررات قانونی هر شخص که مرتکب تخلف حمل یا نگهداری کالا‌های قاچاق یارانه‌ای شود علاوه بر ضبط کالا، معادل دو تا چهار برابر ارزش کالا جریمه نقدی می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه