برنامه‌های اربعین استان البرز  دارای پیوست فرهنگی است

برنامه‌های اربعین استان البرز  دارای پیوست فرهنگی است

البرز  


 مدیر روابط عمومی و فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی است که نشان از برافراشته بودن پرچم نهضت بزرگ عاشورا دارد، گفت: تمام برنامه‌های اربعین این استان دارای پیوست فرهنگی است.
محمد زارع بنادکوکی در نخستین نشست خادمان فرهنگی و رسانه‌ای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: پست و منصبی که باید همواره به آن پایبند بود و رها نکرد، خادمی اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) است.
وی با اشاره به اینکه بر این اساس اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی است که نشان از برافراشته بودن پرچم نهضت بزرگ عاشورا دارد، گفت: تمام کارهایی که در اربعین حسینی انجام می‌شود همگی دارای پیوست و اهداف فرهنگی هستند.
بنادکوکی بیان کرد: بر این اساس توسعه و بازسازی عتبات مقدسه و اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی از جمله اهداف این ستاد محسوب می‌شود. وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و صفر و به ویژه اربعین حسینی به منظور تشکیل خادمان فرهنگی و رسانه‌ای فراخوان داد که استقبال خوبی در سطح استان شد.
وی با بیان اینکه هر کدام از خادمان تخصص‌های متفاوت در زمینه‌های مختلف داشتند، گفت: این جلسه به منظور آشنایی با این افراد تشکیل و برنامه ریزی شد. ضمن اینکه تشکیل کارگروه‌های مجزا مانند رسانه، تولید محتوا، نشر و امثال آن صورت گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه