افزایش پایدار ۴۰‌درصدی صادرات نفت نسبت به دولت گذشته

افزایش پایدار ۴۰‌درصدی صادرات نفت نسبت به دولت گذشته

به گزارش ایرنا، وزارت نفت درباره فروش نفت در دولت سیزدهم اعلام کرد: با توجه به شرایط بازار، استفاده از تکنیک‌های معاملاتی برای حفظ سهم بازار با رعایت صرفه و صلاح و منافع کشور انجام شده و درنظرگرفتن تسهیلاتی در این زمینه در چارچوب ضوابط و مجوزهای لازم و حسب روال مرسوم، امکان‌پذیر است.
بدیهی است بدون اطمینان از حصول منافع کشور هیچ‌گاه برای فروش نفت «چوب حراج» زده نخواهد شد و تمامی نهادهای مسئول و بالادستی در این خصوص ضمن نظارت و بازرسی دقیق، به صحت عملیات فروش نفت ایران اذعان دارند.
بدیهی است با توجه به امکان سوءاستفاده دشمنان نمی‌توانیم هیچ‌یک از این تلاش‌های صورت‌گرفته و در حال انجام را به‌صورت عمومی بیان کنیم، اما افزایش پایدار ۴۰‌درصدی صادرات نفت از ماه‌های گذشته تاکنون و کاهش چشمگیر محموله‌های میعانات گازی روی آب و تسویه بسیاری از تعهدات دولت قبل، به‌خوبی مؤید فعالیت جهادگونه پرسنل خدوم صنعت نفت در عمل به تکالیف خود است.
 راهبرد بازاریابی نفت ایران در دوره اخیر، بازاریابی فعال بوده و ایران در این مدت علاوه بر حفظ سهم بازارهای گذشته، وارد بازارهایی شده است که قبلاً تصور حضور در این بازارها در شرایط تشدید محدودیت‌ها نیز وجود نداشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه