تجهیز نانوایی‌های صالح‌آباد به دوربین‌های نظارت از راه دور

تجهیز نانوایی‌های صالح‌آباد به دوربین‌های نظارت از راه دور

مسئول اتاق اصناف و نماینده اداره صمت شهرستان صالح‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار قدس گفت: برای نخستین بار در کشور، تمام نانوایی‌های شهر مرزی صالح‌آباد به دوربین‌های هوشمند نظارت از راه دور مجهز و متصل شدند و از این پس امور نانوایی‌ها با این گونه دوربین‌های نظارتی کنترل و شکایت‌های احتمالی مردم و مشتریان دقیق بررسی و رصد می‌شود.


علی رمضانی افزود: هدف و انگیزه از این کار، ضبط و صحبت کردن با متصدیان نانوایی‌ها از راه دور و ثبت حرکات مشکوک و غیرمشکوک در ساعت غیرکاری و در مجموع نظارت بهتر و دقیق‌تر در عملکرد نانوایی‌ها و جلوگیری از فروش آرد و همچنین کنترل ساعت پخت آنان است. گرچه نانوایی‌های شهر واقعاً کارشان درست است و همیشه همکاری لازم با اتاق اصناف را دارند. 
وی تصریح کرد: هزینه نصب این دوربین‌های هوشمند نظارت از راه دور در هر نانوایی معادل یک‌میلیون و 500 هزار تومان است که خود متصدیان هر واحد پرداخت کردند و این طرح از هفته گذشته کلید خورد. در نشستی که در اتاق اصناف برگزار شد همه از این طرح به خوبی استقبال کردند.

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد - جنگل گلستان
وزیر راه‌وشهرسازی از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.
رستم قاسمی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این استان در شاخص‌های راه دچار عقب‌ماندگی است، اظهار کرد: ۴هزار میلیارد تومان برای راه‌های استان اختصاص داده شده است که تحول بسیار عظیمی در راه‌های استان ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: در حوزه راه با اعتباراتی که در این سفر دیده شده است تحول خوبی به وجود خواهد آمد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پروژه‌ها آغاز، اشتغال ایجاد و میزان عقب‌ماندگی‌ها در این استان کمتر می‌شود. قاسمی افزود: خراسان شمالی در حوزه نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو بوده و تا چهار سال آینده، زمین در استان تأمین شده است.

​​​​​​​خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه