سرمربیگری‌ام در تیم‌ملی واقعی نیست

نکونام:

سرمربیگری‌ام در تیم‌ملی واقعی نیست

جواد نکونام در مورد رد پیشنهاد باشگاه استقلال اظهار کرد: هرکسی دوست دارد مربی تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی شود. این موضوع برایم باعث افتخار است. از سردار آجورلو تشکر می‌کنم که قابل دانست و صحبت کردیم ولی ترجیح می‌دهم به روش و شکلی که خودم برای آینده‌ام برنامه ریزی کردم جلو بروم.
وی افزود: نیاز نیست وارد کاری شوم که خدای ناکرده شرایط استقلال یا شرایط خوب فولاد را به هم بریزم. استقلال تیم بزرگی است. از بچگی هوادارش بودم. سرمربی فولاد ماندم تا به اهدافم در این مسیر برسم. 
نکونام در مورد اینکه گفته می‌شود فشارهای نتایج خوب فصل گذشته استقلال یا نیم‌نگاه به نیمکت تیم ملی موجب رد پیشنهاد آبی‌ها شده، عنوان کرد: هیچ کدام از این فرضیه‌ها واقعیت ندارد. برای من هیچ کجا هیچ فشاری وجود ندارد چون شرایط سخت زیادی را در این فوتبال دیدم. 
استقلال نتایج خوبی گرفت اما ایراداتی هم داشت. جای پیشرفت دارد. هر تیمی قابل پیشرفت و رشد است، اما بحث فشار نیست. برای تیم ملی هم چه باشم چه نباشم، همیشه آرزوی‌ موفقیت دارم. هیچ صحبتی در این مورد نبوده که مربی تیم ملی شوم. شاید اسم من به عنوان گزینه مطرح شد اما اصلاً چنین چیزی نبود. 
نکونام در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر اسکوچیچ دستیار من بشود قبول می‌کنم، گفت: در آن صحبت مقداری شیطنت بود، من هم سال‌هاست در این فوتبال حضور دارم. این شیطنت‌ها را متوجه می‌شوم. 
بعضی اوقات دوستان سؤالاتی می کنند که من هم مجبور می شوم جواب‌هایی بدهم که دوست ندارند! شاید هم دوست داشته باشند! اصلاً چنین چیزی نبوده، واقعیت این است که به هر کسی سرمربی تیم ملی باشد احترام می‌گذاریم. فقط دوست داریم تیم ملی ببرد و موفق باشد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه