می‌توانیم آمریکا را برای دومین بار شکست دهیم

خداداد عزیزی:

می‌توانیم آمریکا را برای دومین بار شکست دهیم

مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به کار سخت شاگردان دراگان اسکوچیچ مدعی شد آن‌ها باید تمام توان خود را روی دیدار با انگلیس بگذارند و با کسب نتیجه در این جدال در نهایت شانس صعود خود را افزایش دهند. «اگر به انگلیس در بازی اول ببازیم کارمان خیلی سخت خواهد شد. در این مدت باقیمانده تا جام جهانی وقت داریم در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات روی خط دفاعی، عملکرد دفاعی و پوشش فضاها کار کنیم.با اینکه آمریکا تیم خوبی دارد به نظرم می‌توانیم برای دومین بار آمریکا را در جام جهانی شکست بدهیم».
وی با دفاع از هم‌تیمی سابق خود در کادرفنی تیم ملی در خصوص ماجرای دریافتی‌ کریم باقری گفت: برانکو، یحیی و اسکوچیچ خواستند که کریم باقری کنار تیمشان باشد. تیم ملی با بودن باقری و بقیه کادرفنی نتیجه گرفته است. یک سؤال دارم از کسانی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. کریم باقری هر بازی 100 میلیون تومان دریافت می‌کند که در 9 بازی 900 میلیون تومان می‌شود. ویلموتس چقدر گرفت و چه کار برای فوتبال ما انجام داد؟ استراماچونی چقدر از ما طلبکار است؟ شفر چقدر گرفته؟ پسر شفر چقدر گرفته؟ این همه لیست عجیب و غریب با دریافتی‌های عجیب و غریب است.
وی با انتقاد از هجمه‌های شکل گرفته می‌گوید: صعود تیم ملی به جام جهانی ارزش بسیار بالاتری از این حرف‌ها دارد. ما فقط از رفتن به جام جهانی مبلغ 11 یا 12 میلیون دلار از فیفا می‌گیریم. اصلاً‌ می‌گویم کریم در کادرفنی ما 10 درصد تأثیرگذار بوده است. اگر بخواهیم 10 درصد از 12 میلیون دلار را به او بدهیم، چقدر می‌شود؟ به خدا این حرف‌ها خنده‌دار است. 
عزیزی درباره پیشنهاد حضور در شهرخودرو در سه بازی باقیمانده این تیم در این فصل گفت: با این باشگاه صحبت کردم؛ اما هنوز توافقی نکردیم. آن‌ها پیشنهادشان را مطرح کردند و من هم پیشنهاد خودم را گفتم؛ منتها هنوز توافقی نشده است.
مهاجم اسبق تیم ملی درباره قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل گفت: امسال همه اتفاقات لیگ طوری رقم خورد که این تیم قهرمان شد. البته استقلال واقعاً با شایستگی قهرمان شد. تیمی بود که خیلی کم گل خورد. به نظرم آن‌ها در یارگیری خیلی موفق عمل کردند. به ویژه در جذب بازیکنان خارجی. پرسپولیس هم پرسپولیس همیشگی نبود و امتیازاتی را از دست داد که سبب شد شانس قهرمانی این تیم از دست برود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه