محرومیت‌های بدموقع

حکم نهایی علیه اسماعیلی‌فر و حسینی صادر شد

محرومیت‌های بدموقع

پرسپولیس در حالی توانست در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران در آبادان مقابل صنعت‌نفت بردی سه‌گله را بدست آورد تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم، شانس بالایی برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش داشته باشد که دانیال اسماعیلی‌فر با گلزنی زودهنگام خود موتور سرخپوشان پایتخت را روشن کرد.


با وجوداین، پس از پایان مسابقه، انتشار تصاویر شادی جنجالی اسماعیلی‌فر بعد از باز کردن دروازه صنعت‌نفت سبب شد تا ذره‌بین ناظران کمیته انضباطی روی مدافع پرسپولیس برود.
حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی جنجالی حرکت انجام شده از سوی مدافع پرسپولیس را تکذیب کرد! با وجوداین، پرونده‌ای علیه دانیال اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی تشکیل شد و سرانجام حکم نهایی دیروز صادر شد.
دانیال اسماعیلی‌فر براساس حکم کمیته انضباطی از حضور در دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ برتر محروم شده و با این اوصاف او نمی‌تواند در هفته بیست‌وپنجم مقابل سپاهان به میدان برود. البته دیدار بعدی سرخپوشان پایتخت در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک است اما با توجه به قیدشدن موضوع محرومیت از حضور یک دیدار لیگ برتری در حکم صادره از سوی کمیته انضباطی، با این اوصاف اسماعیلی‌فر نمی‌تواند برابر تیم سابق خود به میدان برود. او همچنین باید 40 میلیون تومان جریمه نقدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت کند. چنانچه دفاعیات باشگاه پرسپولیس در مورد دانیال به جایی نرسد، اوسمار و کادر فنی‌اش باید فکری به حال دفاع راست در بازی با سپاهان بکنند. در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر که مدافع راست اصلی پرسپولیس در بازی‌های این فصل بوده گزینه نخست جانشینی او وحدت حنانوف تاجیکستانی است که بعد از بازی‌های ملی با مصدومیت برگشت و قرار است از امروز به تمرینات گروهی تیمش برگردد.
به نظر می‌رسد وحدت حنانوف گزینه نخست جانشینی دانیال در ال‌کلاسیکوی ایرانی باشد و باید تا آن روز به آمادگی مطلوب برسد و شرایط فیکس شدن را از نظر فنی و بدنی داشته باشد. در صورتی که وحدت برای این بازی آماده نباشد اوسمار مجبور است یا از فرشاد فرجی یا علیرضا بابایی جوان در جناح راست خط دفاعی تیمش استفاده کند که طبیعتاً حضور هر کدام از این بازیکنان مزایا و معایبی خواهد داشت. فرجی که به‌خاطر ذات بازی‌اش در دفاع میانی اساساً مدافع رونده‌ای در دفاع کناری نخواهد بود و بابایی جوان و بی‌تجربه است و فیکس بازی کردن او در دیداری بزرگ و حساس مقابل سپاهان ریسک بزرگی از سوی کادر فنی به حساب می‌آید.

محرومیت تعلیقی حسینی هم فعال شد
حسین حسینی دروازه‌بان استقلال بعد از دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین با لحنی کنایه‌آمیز علیه حکم صادره از سوی کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد. همین مسئله باعث احضار دوباره دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی شد و در حالی‌که او در نوبت قبلی یک جلسه محرومیت تعلیقی و 300 میلیون تومان جریمه نقدی شده بود، حالا حکم سنگین‌تری را در مقابل خود می‌بیند و نمی‌تواند در دیدار حساس استقلال مقابل تراکتور تبریز به میدان برود!
کیانوش رحمتی، مربی تیم استقلال هم به دلیل رفتار جنجالی بعد از دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین، یک جلسه از همراهی آبی‌ها محروم شد و همچنین باید 20 میلیون تومان به کمیته انضباطی جریمه نقدی بپردازد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه