اجرای پنج طرح تحقیق و توسعه با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیر عامل شرکت فاوا رضوی خبر داد

اجرای پنج طرح تحقیق و توسعه با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیر عامل شرکت فاوا رضوی از اجرای پنج طرح در حوزه تحقیق و توسعه توسط این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سالی که گذشت، افزون بر راه‌اندازی واحد R&D در شرکت، با رویکرد تبادل دانش و تجربه برای ایجاد و تقویت همکاری‌های فناورانه با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنایع مختلف اقدام شد.


مهرداد حریریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: به منظور ایجاد همکاری با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تقویت رقابت‌پذیری، از طریق به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه، همکاری در توسعه فناوری‌های نوین و ارائه خدمات مشترک، انعقاد کنسرسیوم‌هایی را با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور انجام دادیم.
وی ادامه داد: افزون ‌بر تشکیل واحد تحقیق و توسعه به منظور ایجاد فناوری‌های جدید و بهبود محصولات و خدمات، سرمایه‌گذاری‌هایی نیز با هدف انجام پژوهش‌های علمی، طراحی محصولات نوآورانه و استفاده از فناوری‌های نوین نظیر هوش مصنوعی صورت گرفت.
مدیر عامل شرکت فاوا رضوی گفت: همچنین ایجاد ارتباط نزدیک با بازارهای فناوری برای تحقق‌ بخشی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار شرکت قرار گرفت.
حریریان با تأکید بر ضرورت توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری‌های پیشرفته و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت در سازمان، اقدام‌های لازم برای دریافت تأییدیه دانش‌بنیانی برای محصول اتوماسیون اداری روان پلاس انجام شد.
وی ادامه داد: ناگفته نماند این شرکت در گذشته نیز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیانی برای دیگر محصول شرکت شده بود.
مدیر عامل شرکت فاوا رضوی با اشاره به انتخاب فاوا رضوی به عنوان نماینده و معین امنیت سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور در شرق و شمال شرق ایران تصریح کرد: دریافت تأییدیه‌های همکاری از نهادهای مختلف به عنوان معتمد مراکز مهمی از جمله پدافند غیرعامل کشور، بستر مناسبی برای توسعه مهارت‌های فنی، مدیریتی و کسب و کاری این شرکت را در جامعه فراهم کرده است.
حریریان ارائه راهکارهای فناورانه برای افزایش بهره‌وری از طریق استفاده از فناوری‌های نوین در محصول اتوماسیون را یکی از رویکردهای اصلی این شرکت در سال 1402 عنوان کرد و گفت: به این منظور با تبدیل سیستم اتوماسیون روان به روان‌پلاس و محور قرار دادن هوش مصنوعی در برخی از ماژول‌های نرم‌افزار توانستیم زمان دستیابی به اطلاعات را آسان‌تر و کوتاه‌تر کنیم.
وی ادامه داد: در زمینه توانمندسازی نیروی کار نیز دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی برای ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های عملی و فنی کارکنان با همکاری دانشگاه‌ها برگزار شد.
مدیر عامل شرکت فاوا رضوی درباره خدمات ارائه شده توسط این شرکت هم گفت: این شرکت با دستیابی به دانش فنی عمیق و تیم متخصص و مجرب، به ارائه خدمات متنوع از جمله توسعه نرم‌افزار، ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و امنیت شبکه و همچنین ارائه راهکارهای نوین در زمینه فناوری ابری می‌پردازد.
حریریان افزود: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در دستور کار این شرکت با موضوعاتی همچون امنیت اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و سامانه‌های اداری و سازمانی است که به توسعه و پیشرفت اقتصادی و فناوری کشور کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: علاوه‌بر این، فاوا رضوی یک شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات و ملزومات فناوری اطلاعات به شمار می‌رود که محصولات و خدمات متنوع و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه