تغییر در قوانین بازی

تغییر در قوانین بازی

گام اول؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  یک کشتی  باری صهیونیستی را توقیف کرددر آستانه به اوج رسیدن تقابل تهران و تل‌آویو، ایران اقدام به توقیف یک کشتی باری متعلق به صهیونیست‌ها کرد. بنا بر اخبار منتشر شده این توقیف توسط نیروی دریایی سپاه صورت گرفته است. این کشتی روز گذشته در نزدیکی بندر الفجیره امارات متحده عربی در خلیج فارس توقیف شد.


برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  («ام‌اس‌سی ‌آریز» MSC Aries)  نام دارد  با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرده و متعلق به شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به نام «ایال‌اُفر» است. توقیف این کشتی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است، تا جایی که عصبانیت تل‌آویو بابت توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران را به همراه داشته و ارتش این رژیم ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روزگذشته نیروهای مقاومت در منطقه را «تروریستی» خواند. براساس گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است و پیامدهای افزایش تنش را متحمل خواهد شد.
وزیر خارجه رژیم اسرائیل هم مدعی شد دیگر کشورها هم باید سپاه را یک سازمان تروریستی اعلام کنند.
رژیم صهیونیستی در طول ۶ ماه گذشته انواع اقدامات تروریستی را در غزه مرتکب شده است. 
این رژیم همچنین در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، شماری از مستشاران ایرانی و همچنین اتباع سوری را به شهادت رساند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه