شکل‌گیری میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی

شکل‌گیری میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی

استاندار خراسان رضوی گفت: دانش آموزان در طرح میدان 41 صفر ۲ به اندازه‌ای که می‌توانستند مشارکت کردند و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم نمودند لذا نفس این کار ارزشمند است.


یعقوبعلی نظری درآیین شکرانه که به پاس جهاد دانش‌آموزان در بزرگترین عملیات فراگیر جهاد تبیین استان تحت عنوان 41 صفر ۲ برگزار شد، اظهار کرد: میدان اراده افراد را می‌سازد و زمانی که انسان‌ها برای تحقق موضوعی از جمله تقابل با دنیای استکبار و یا دفاع از حریم و حرم اراده می‌کنند، میدان شکل می‌گیرد. در نتیجه این اراده‌ها و ایجاد میدان، اهداف عالیه و بینش نسبت به حقیقت رخ می‌دهد.
وی افزود: میدان انتخابات نیز در نتیجه اعتقاد به نظام مقدس اسلامی شکل گرفت و مردم برای دفاع از این نظام مقدس به میدان مشارکت سیاسی انتخابات وارد شدند تا به دنیای استکبار این پیام را برسانند که با وجود برخی مشکلات، از این نظام دفاع می‌کنند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح «میدان ۱۴ صفر 2» اظهار کرد: شما دانش‌آموزان در این میدان نقشی بر عهده گرفتید و زمینه مشارکت دیگران را فراهم کردید و برخی نیز رأی اولی بودند و وظیفه مشارکت فردی خود را نشان دادند.
نظری با بیان اینکه حضور در این میدان اثر مشارکتی دارد و موجب رشد دانش‌آموزان می‌شود، افزود: انسان‌ها در میدان ساخته می‌شوند و باید در میدان‌های مختلف مقابل دشمنان ایستاد و میدان مبارزه را تشکیل داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه