فرار به سوی پیروزی

شهرآورد مشهد در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

فرار به سوی پیروزی

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشورمان عصر امروز به طور کامل برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌های حساس این هفته عصر و از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی چیپس کامل و فرش‌آرا شهرآورد مشهد را برگزار خواهند کرد.


​​​​​​​دو نماینده مشهد که بر خلاف سال گذشته شرایط خوبی در جدول ندارند (چیپس کامل با یک امتیاز در رده آخر و فرش آرا با  5 امتیاز در رده دهم) و اوضاع بحرانی را پشت سر می‌گذارند بدون شک فقط در این بازی به پیروزی می‌اندیشند تا به وضعیت خود اندکی سروسامان دهند. پیروزی چیپس کامل در این بازی شاگردان محسن جنگی را به امتیاز 4 خواهد رساند و این تیم می تواند امیدوار باشد تا از انتهای جدول جدا شود.در سمت دیگر فرش آرا پس از شروع خوب در لیگ، ادامه بدی داشته و باید دید قدرت بهادری و احمد شفیعی می توانند تیمشان را از بحران خارج‌کنند یا تیره بختی‌های آن‌ها ادامه خواهد داشت. البته آنچه واضح است اینکه فرش‌آرا بر خلاف نتایج بدی که تا اینجا گرفته، اما با تکیه بر بازیکنان جوان و بومی، فوتسال زیبایی را به نمایش می‌گذارد که این مهم، کادر فنی و هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است. گفتنی است سال گذشته در هر دوبازی رفت و برگشت چیپس کامل مغلوب فرش‌آرا شده بود.

شفیعی: به آینده فرش‌آرا امیدواریم
مربی فرش‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تیم با حمایت‌هایی که از جانب مسئولان باشگاه انجام شده، از لحاظ روحی و روانی کاملاً آماده مسابقه است، تصریح کرد: با احترام به تیم چیپس کامل فقط به 3 امتیاز بازی فکر می‌کنیم و بسیار امیدواریم این اتفاق بیفتد. احمد شفیعی با بیان اینکه سعید سروی، کاپیتان فرش‌آرا به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت، اظهار کرد: جوانان خوبی داریم که می‎توانند جای این بازیکن را پر کنند. شفیعی همچنین درباره نتایج ضعیف فرش آرا تا هفته ششم گفت: تیم خروجی‎های زیادی داشت و متأسفانه بازیکن زیادی نتوانستیم به تیم تزریق کنیم و با تیمی تقریباً بومی و جوان راهی مسابقات شدیم. از سوی دیگر در 6 هفته اول ما با سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی گیتی‌پسند، کراپ و سن ایچ در حالی که هنوز تیممان سروشکل نگرفته بود بازی کردیم. مربی فرش‌آرا در پایان تأکید کرد: با توجه به استعدادی که در جوانان تیم می‌بینیم و حمایت‌های خوبی که از سوی مسئولان فرش‌آرا صورت می‌گیرد به آینده تیم امیدواریم و قطعاً نتایج بهتری در هفته‌های آینده خواهیم گرفت.

خبرنگار: حمیدرضا خداشناس

برچسب ها :
ارسال دیدگاه