ژاوی بدترین مربی 20 سال اخیر بارسا!

آمار فاجعه‌بار

ژاوی بدترین مربی 20 سال اخیر بارسا!


​​​​​​​ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا به مصاف رایووایه‌کانو رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
خریدهای قابل توجه بارسا باوجود شرایط مالی نامساعد این تیم، سبب شده  انتظارات از این تیم در فصل جدید بالا برود اما آن‌ها نتوانستند این انتظارات را در نخستین بازی فصل 23-2022 برآورده کنند. 
هرچند بارسلونا شانس‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و حتی موفق به باز کردن دروازه آن‌ها شد که از سوی کمک داور و همچنین داور ویدئویی به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد اما بازی در نهایت بدون گل زده به پایان رسید تا زمزمه‌هایی در انتقاد از عملکرد ژاوی روی نیمکت این تیم به گوش برسد. 
در حالی که بسیاری معتقد هستند حضور این مربی جوان روی نیمکت بارسا سبب شد شرایط این تیم پس از دوران رونالد کومان بهتر شود، اما آمارها حاکی از این است که ژاوی بدترین مربی 20 سال اخیر از نظر نرخ برد در نوکمپ است. 
او تا به حال در 38 بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسا نشسته است و از این بین تنها 20 پیروزی بدست آورده است. این یعنی ژاوی با 63/52 درصد بدترین نرخ برد را در بین تمامی مربیان این تیم در 20 سال اخیر به ثبت رسانده است.
جالب است بدانید این آمار برای کومان 2/58 درصد، برای کیکه ستین 64 درصد و برای ارنستو والورده 90/66 درصد بوده است. 
باید دید آیا با وجود خریدهای جدید بارسا و اضافه شدن بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا، آیا این شرایط برای بارسا و سرمربی جوانش تغییر خواهد کرد یا خیر؟

برچسب ها :
ارسال دیدگاه