۱۰۵ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌

۱۰۵ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۴۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵ بیمار بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی مراقبت می‌شوند. 
دکتر محمد پهلوان افزود: در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز هم اکنون ۳۸۳ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۹۴ بیمار بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان قرار دارند. 
وی‌ادامه داد:‌طی ۲۴ساعت منتهی به روز سه‌شنبه ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که سهم بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۹۷ بیمار جدید است. 
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۶۶۲ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند. 
پهلوان با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا بهترین راهکارهای کنترل همه‌گیری کروناست، از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه