آغاز به کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری شیروان

آغاز به کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری شیروان

شهردار شیروان از فعال شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آینده‌‌ای نزدیک در شهرداری شیروان خبر داد.


عین‌الله احمدی شهردار شیروان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه دهه اول محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: از همین رو درصدد هستیم تا برای نخستین بار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان را فعال کنیم و به زودی مسئول آن را انتخاب خواهیم کرد.
وی با تأکید بر فعال کردن این ستاد افزود: شناسایی آسیب‌ها در اولویت برنامه‌های ستاد در مجموعه شهرداری شیروان قرار گیرد تا مشخص شود چه مسائل و بحران‌هایی جامعه را تهدید می‌کند و سپس برنامه‌ریزی برای مقابله با آن‌ها انجام شود تا جامعه جوان ما به سمت بحران هویت نرود.
مدیریت شهری شیروان اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در مناطق مطالعه و اجرا شده ولی مطالعات فرهنگی انجام ندادیم که این اصل باید در برنامه‌های ستاد گنجانده شود.
وی با تأکید بر فعال کردن این گونه ستادها در شهرداری‌ها در انجام امور فرهنگی تصریح کرد: شهرداری به عنوان نهاد خدمت‌رسان باید تمام سعی و تلاش خود را برای ترویج و نهادینه کردن پیام‌ها و ارزش‌های فرهنگی و مذهبی انجام دهد.
عین‌الله احمدی مهم‌ترین کار در پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اعتمادسازی دانست و افزود: باید اعتماد مردم و مشارکت آن‌ها را در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته جلب کنیم، چرا که مشارکت حداکثری مردم  در موضوعات اجتماعی به ویژه حوزه مدیریت شهری می‌تواند سرعت و کیفیت اقدامات را افزایش دهد.
شهردار شیروان با اشاره به تشکیل این ستاد برای نخستین بار اضافه کرد: این ستاد که برای نخستین بار تشکیل می‌شود، باید بتواند منشأیی برای تشخیص نبایدها و تأکید بر بایدها و خدمت به مردم باشد زیرا دعای خیر مردم عامل موفقیت مسئولان است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه