فوتبال ایران سریال تکراری است

عنایتی:

فوتبال ایران سریال تکراری است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال هوادار، فوتبال ایران را به سریالی تکراری تشبیه کرد که قرار نیست هیچ وقت تغییر کند و درست شود.مصاحبه او با تسنیم را می خوانیم.

سرمربیگری استقلال
این‌طور نیست. شاید در بحث عام از این حرف‌ها مطرح شود، اما به غیر از استقلال پیشنهادهایی بود و مذاکره کردیم. مذاکره فقط مخصوص من نبود و فکر نمی‌کنم این موضوعی که اشاره کردید، تأثیرگذار بوده باشد. تیمی باشد که بتوانم در آنجا کار کنم و وضعیتش موردنظرم باشد، قطعاً قبول خواهم کرد. 

 جام جهانی 
حقیقتش را بخواهید، خیلی سخت است. ما به این مسائل عادت داریم که هر بار در آستانه جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا تغییراتی در فدراسیون فوتبال یا تیم ملی داشته باشیم. این یک سریال تکراری برای فوتبال ماست که درست نمی‌شود. این بار اما، شرایط پیچیده‌تر شد. 

 وضعیت تیم فوتبال امید
خیلی بد است که همیشه باید در مورد تیم امید با ناامیدی صحبت کنیم. درک نمی‌کنم چرا باید تیم امید مملکتمان دچار چالش شود و درباره چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنیم و بگوییم این امکانات را نداریم یا فلان مشکل را داریم. خیلی شرایط بد است.

 وضعیت استقلال با ساپینتو
وقتی مربی از کشور دیگری می‌آوریم، باید به او زمان بدهیم. هر چند من می‌گویم مربی حرفه‌ای می‌تواند خیلی زود خودش را با شرایط تیمش وقف دهد. 
هواداران نباید منتظر اتفاقات فصل گذشته و یک فصل بدون شکست باشند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه