حمایت از فلسطین سیاست قطعی ایران

در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با رئیس جمهور کشورمان مطرح شد

حمایت از فلسطین سیاست قطعی ایران

رئیس جمهورکشورمان ظهر پنجشنبه در دیدار با «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: امروز ایده مقاومت قابل دفاع است و در میدان عمل نتیجه داده است.


دکتر رئیسی با اشاره به تلاش‌ رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه، گفت: حمایت از فلسطین سیاست قطعی ماست و در تحقق آزادسازی قدس شریف تردید نداریم؛ زیرا ملت‌های منطقه از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند. «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز  تأکید کرد رویکرد شخص رئیس جمهور ایران در تقویت ارتباط با کشورهای منطقه و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران در این زمینه نقش بسزایی داشته است. وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مقاومت در کرانه باختری موجب افزایش فشار بر صهیونیست‌ها و تغییر معادلات خواهد شد. زیاد نخاله تأکید کرد: بدون‌شک استمرار این مسیر موجب تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد و به برکت حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و به‌خصوص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیروزی نزدیک است و ان‌شاءالله همه با هم وارد قدس خواهیم شد.
محمد عبدالله شیخ خبرنگار و فعال رسانه‌ای جبهه مقاومت در بررسی اهمیت این دیدار به خبرنگار قدس می‌گوید: بررسی تبعات شکست سفر اخیر بایدن به منطقه یکی از مسائلی است که قطعاً دبیرکل جهاد و دکتر رئیسی درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداخته‌اند. موضوع فلسطین یکی از اهرم‌های سیاست ورزی
 منطقه‌ای و فرامنطقه ایران است. به همین خاطر تحلیل و اجماع نظر حول تأثیر گفت‌وگوهای ایران و غرب بر تحولات فلسطین نیز مدنظر خواهد بود. هم‌افزایی تهران و کرانه باختری به دلیل رشد بی‌سابقه مقاومت در مقابله جریان عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها در منطقه، مدت‌هاست به صورت مستمر دنبال می‌شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه