شمار مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی دو برابر شد

شمار مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی دو برابر شد

 رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا، شمار بیماران بدحال بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان طی ۱۰ روز گذشته حدود دو برابر شده است.


محمد پهلوان افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی در روز ۲۵ تیرماه، ۵۸ نفر بود که اکنون به ۱۱۲ نفر افزایش یافته است. ۹۳ نفر از مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ۲۳۱ مورد بوده است که در مجموع ۵۳۷ نفر در بیمارستان‌های استان بر اثر کرونا بستری هستند و تحت مداوا قرار دارند.
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طی ۲۴ساعت اخیر سه فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت شده است، ادامه داد: در ۱۰ روز اخیر ۳۶فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که حدود ۸۰درصد آن‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه