مراکز اسکان اضطراری اربعین ایجاد می‌شود

مراکز اسکان اضطراری اربعین ایجاد می‌شود

مرکزی  

استاندار مرکزی با بیان اینکه مراکز اسکان اضطراری اربعین در مسیرهای مواصلاتی استان مرکزی ایجاد می‌شود، گفت: ادغام مدارس در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است.


فرزاد مخلص‌الائمه در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به بهره‌‌وری از ظرفیت فرمانداران ‌اظهار کرد: باید از ظرفیت فرمانداران در 12 شهرستان استان بیش از این بهره‌برداری شود. تیم مدیریتی در سطح استان، ادارات کل و استانداری در حال مدیریت است و گفته می‌شود حاضرند شبانه‌روزی با حداکثر تلاش در خدمت پیشرفت و موفقیت استان حرکت کنند. به طور طبیعی نگاه فرمانداران نسبت به مسائل شهرستان به دلیل نوع مأموریت، ویژه‌تر است.
وی در توضیح سند تحول دولت افزود: سند تحول دولت مردمی ممکن است در نیمه دوم امسال ویرایش شود و نیاز است اعضای شورای آموزش، بخش مربوط به خود را  مطالعه و پیشنهادات خود را برای ویرایش یا اصلاح سند، ارائه کنند.
وی در توضیح افزایش حضور زائران در اربعین امسال گفت: پیش‌بینی شده امسال 5 میلیون زائر اربعین داشته باشیم که اگر این میزان تحقق یابد، در زمینه تردد با مشکلاتی مواجه می‌شویم. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل باید امکان اسکان اضطراری در مسیرهای ساوه، خمین و... ایجاد شود. از ظرفیت مدارس در این زمینه استفاده شود و با توجه به اینکه 40 موکب در مسیرهای استان وجود دارد، آموزش و پرورش طرحی را در زمینه اسکان در این مسیرها داشته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه