پیشتازی بانوان در پویانمایی و موشن‌گرافیک 

دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) 

پیشتازی بانوان در پویانمایی و موشن‌گرافیک 



داور دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: در بخش پویانمایی و موشن‌گرافی دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، آثار بانوان پیشتاز بوده است.
تقی عالمی درباره ارزیابی آثار این دوره در بخش پویانمایی و موشن‌گرافی اظهار کرد: در بخش پویانمایی و موشن‌گرافی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، امسال شاهد دو اتفاق بودیم؛ یکی اینکه خانم‌ها پیشتاز بودند و نکته دیگر آثار امسال روایت داستانی بهتری نسبت به دوره اول داشت. از نظر تعداد آثار هم مشارکت خوبی را مشاهده کردیم اما هنوز تعداد مشارکت‌کنندگان می‌تواند بیشتر باشد. 
عالمی درباره آثار دریافتی در بخش بین‌الملل جشنواره نیز گفت: در بخش بین‌الملل نیز شاهد اتفاق‌های خوبی بودیم و آثار خوبی ارسال شده بود اما کمی با محورهای تعیین شده برای جشنواره فاصله داشت که نشان می‌دهد لازم است هماهنگی بیشتری برای ارتقای کمی و کیفی آثار حوزه بین‌الملل انجام شود.
 وی در مورد افق پیش روی این جشنواره گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) دارد جای خود را پیدا می‌کند و مطمئناً در آینده با استقبال و مشارکت بیشتری مواجه خواهد شد؛ چرا که ظرفیت بسیار خوبی دارد و جوایز شرکت‌کنندگان نیز از امتیازات خوبی است که می‌تواند رغبت بیشتری ایجاد کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه