7هزار و 650 خانوار  روستایی فارس طعم  شیرین آب را خواهند چشید

7هزار و 650 خانوار  روستایی فارس طعم  شیرین آب را خواهند چشید

فارس  


 مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: پروژه آبرسانی به هزار و 150 خانوار با جمعیتی معادل 4 هزار و500 نفر از روستاهای رکن‌آباد و اسلام‌آباد عبدلی شهرستان داراب و همچنین طرح آبرسانی به 6 هزار و500 خانوار روستاهای شرق مرودشت که مراحل تکمیلی اجرا را می‌گذرانند، به زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
دکتر علی جان صادق‌پور اظهار کرد: پروژه آبرسانی به هزار و 150 خانوار روستاهای رکن‌آباد و اسلام‌آباد عبدلی شهرستان داراب به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
صادق پور در همین زمینه گفت: با پیگیری مسئولان محلی و تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب استان فارس و شهرستان داراب، پروژه آبرسانی به مجموعه  روستایی رکن‌آباد و اسلام آباد شهرستان داراب که در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند شامل حفر، تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه و اجرای 4 هزار متر خط انتقال مراحل تکمیلی خود را طی می‌کند.
وی افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که با بهره‌برداری از این پروژه هزار و 150 خانوار معادل 4 هزار و 500 نفر از مزایای آبرسانی آن بهره‌مند می‌شوند که امیدواریم با بهره‌برداری از آن شاهد رفع مشکل کمبود آب در این روستاها باشیم.
صادق پور اظهار کرد: پروژه  اصلی که به منظور آبرسانی به مناطق روستایی شرق مرودشت از سد درودزن طراحی و اجرا گردیده، آبرسانی به ۳۰ روستا شامل ۱۱ روستای مجموعه اکراد از شهرستان زرقان و ۱۹ روستای شرق شهرستان مرودشت را انجام خواهد داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه