امیرآذریان: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تضعیف باورهاست

امیرآذریان: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تضعیف باورهاست

مراسم پایانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان یگان‌های منطقه شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم پایانی این مسابقات گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب، تشکیل ارتش انقلابی با تدابیر و رهنمودهای امام(ره) و رهبر‌معظم انقلاب است. امیر سرتیپ رضا آذریان بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف عملکرد درخشانی داشته است، افزود: ارتش، در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، بالا بردن توان رزمی و حفاظت و حراست از مرزها حضور فعال و مؤثر داشته و در خدمت و جزو فدائیان مردم بوده است.
وی ادامه داد: براساس فرمایش رهبرمعظم انقلاب، دشمن در بُعد تهاجم ترکیبی، جامعه ما را مورد هدف قرار داده است. در مقابل این تهاجم ترکیبی، ما نظامی‌ها محکم ایستاده‌ایم و دشمن می‌داند که نمی‌تواند بر ما از بُعد نظامی پیروزی شود. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن امروز در عملیات و جنگ روانی و فضای سایبری، حملات و ضربات شدیدی به سمت ما روانه کرده است. نشانه دشمن به سمت تضعیف باورها و افراد اهل قرآن است که قرآنیان را از خط خارج کند و مانع رشد آن‌ها شود و این وظیفه قرآنی هاست که در مقابل این تهاجمات فرهنگی بایستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه