احساسی‌ترین بازگشت‌‌ها به خانه در دنیای فوتبال

از بوفون و رونالدو تا بازگشت آقای خاص

احساسی‌ترین بازگشت‌‌ها به خانه در دنیای فوتبال

به بهانه بازگشت احتمالی پل پوگبا به یوونتوس و روملو لوکاکو به اینترمیلان به بررسی برخی انتقال‌های احساسی در دنیای فوتبال می پردازیم.


 کریستیانو رونالدو:سال پیش و در روزهایی که فصل فوتبال اروپا به تازگی آغاز شده بود، کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت.او در منچستریونایتد به جامی نرسید، ولی عملکردی خوب از خود به جا گذاشت و حالا قرار است فصل آینده پروژه احیای تیم با تن‌هاگ را رهبری کند.
 آنتوان گریزمان: گریزمان نتواست روزهای خوب خود در مادرید را در بارسلونا تکرار کند و به همین خاطر با قراردادی قرضی به اتلتیکو بازگشت تا بتواند در تیم سابق خود از نام از دست رفته خود، دفاع کند.
 جان لوئیجی بوفون:بوفون با خداحافظی دراماتیک از یوونتوس جدا شد و برای یک فصل به پاری سن ژرمن پیوست. در فرانسه و در لیگ قهرمانان اروپا به یکی از دلایل حذف تیم مقابل منچستریونایتد مبدل شد و دست از پا درازتر به تورین بازگشت تا دو سال دیگر را در تیم سابق خود سپری کند. بوفون که بازیگری خود را از پارما در سال 1995 آغاز کرده بود، تابستان پیش به پارما بازگشت تا در سری‌ب به تیم خود کمک کند.
 گرت بیل:او به تاتنهام بازگشت و عملکرد خوبی در یک فصل برای تیم انگلیسی انجام داد. او در تاتنهام خود را به دنیا نشان داده بود و توانسته بود گران‌ترین بازیکن دنیا در سال 2013 شود.او پس از هشت سال از رئال مادرید جدا شد و به تیم آمریکایی لس آنجلس اف‌سی پیوست.
 وین رونی:رکورددار گلزنی در منچستریونایتد نیز بازگشتی زیبا در فوتبال انگلیس رقم زد و دوباره به عضویت باشگاه اورتون درآمد.
  ایبراهیموویچ:سوپر ایبرا وقتی به میلان بازگشت، قول قهرمانی به هواداران روسونری داد. او به قولش وفا کرد و سبب شد میلان پس از
 11 سال دوباره فاتح اسکودتو شود.
 دیدیه دروگبا: او پس از اینکه دو سال در ترکیه و چین توپ زد، با درخواست مورینیو به لیگ برتر بازگشت تا انتقالی احساسی را برای هواداران فوتبال رقم زند.
 ماریو گوتزه:در سال 2016 ، گوتزه پس از اینکه دیگر نمی‌توانست در بایرن مونیخ بازی کند، به دورتموند بازگشت تا بتواند خود را ثابت کند.
 ژوزه مورینیو:آقای خاص که در سال 2004 ، سرنوشت باشگاه چلسی را تغییر داد، در سال 2014 به استمفورد بریج بازگشت تا با کمک 
ادن هازارد یک قهرمانی دیگر برای آبی‌ها بدست آورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه