سر خمّ می سلامت ...

سر خمّ می سلامت ...

آیت الله خامنه‌ای در نخستین مصاحبه پس از حادثه ترور دربیمارستان فرمودند: بعد از چهار روز که از این حادثه می‌گذرد به فضل الهی و به کمک بی‌دریغ کارکنان عزیز این بیمارستان، خودم را در وضع بسیار مناسب و خوبی می‌بینم. هر وقت به یاد این می‌افتم که این حادثه موجب شده امام عظیم‌الشأن ما اظهار لطف کنند و ملت بزرگ و قهرمان ما دست به دعا بردارند، در خودم احساس شرمندگی می‌کنم. در راه انجام وظیفه، این‌گونه حوادث حوادثی نیست که این همه لطف و محبت و بزرگواری را چه از سوی امام، چه از سوی امت و همچنین از سوی کارکنان و کارمندان این واحدهای پزشکی، این همه 
اظهار شد.
من بدینوسیله عرض سلام و ارادت بی‌پایان خودم را خدمت امام امت می‌کنم و به ایشان عرض می‌کنم که در مقابل حوادثی اینچنین، ما هیچ انتظاری نداریم که کمترین رنجشی به خاطر ایشان بنشیند. ما معتقدیم که «سر خمّ می سلامت شکند اگر سبویی».
همچنین از امت مسلمان و قهرمان که این همه فداکاری می‌کنند در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها، جان‌های عزیز و نفیسشان را در راه خدا می‌دهند، انتظار نداریم که در مقابل حوادث کوچکی از این قبیل اظهار نگرانی و احساس نگرانی کنند. از خداوند متعال توفیق همه را خواستارم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه