مدیران فرهنگی را بازنشسته نکنید!

مهدی فخیم‌زاده:

مدیران فرهنگی را بازنشسته نکنید!

مهدی فخیم‌زاده درباره‌ تغییر مدیران شبکه‌های تلویزیونی و جوان‌گرایی در این رسانه، با اعتقاد بر اینکه مدیریت فرهنگی بخشی از کار هنری است، اظهار کرد: مدیران فرهنگی را نباید مثل کارمندانی که ۲۵ ساله به دنبال بازنشستگی هستند، بازنشسته کرد. پس از انقلاب هم بسیاری از آسیب‌هایی که ما در حیطه کار نمایش خوردیم، از بی‌تجربگی مدیران فرهنگی جدید بود. در حال حاضر هم ما یکسری مدیران فرهنگی قابل و کارآمد داریم که نباید آن‌ها را بازنشسته کرد.
این کارگردان در ادامه در پاسخ به اینکه آیا قصد ساخت سریال پلیسی ندارد؟ اظهار کرد: من ژانر پلیسی را خیلی دوست دارم و قادرم این ژانر را بسازم اما شرایط مهم است. طرح‌هایی دارم و منتظرم شرایط فراهم شود و آن را کامل کنم.
فخیم‌زاده با اشاره به تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی و بازی در سریال «دندون‌طلا» داود میرباقری، یادآور شد: در دو کار از شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیگر و نه کارگردان حضور داشتم. ولی در جلساتی که در کانون تهیه‌کنندگان و کارگردانان داریم می‌بینم که در آنجا هم نابسامانی وجود دارد. نه فقط در تلویزیون که در سینما و نمایش خانگی هم این نابسامانی وجود دارد. الان اگر بخواهیم کار نمایش خانگی تولید کنیم، مسلماً باید یک سرمایه‌گذار حضور داشته باشد، ولی اینکه چکار باید کرد نمی‌دانیم. در ارشاد می‌دانیم که باید پروانه ساخت بگیریم، مسیر مشخص بود؛ ولی در ساترا و نمایش خانگی کمی پیچیدگی وجود دارد و تکلیف پنهان و مغفول است. تا مسیر کاملاً روشن نشود تمایلی ندارم در این حوزه کار کنم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه