تعیین تکلیف 1600پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

تعیین تکلیف 1600پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری هزار و ۹۶۷ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شد و هزار و ۶۴۸ پرونده تاکنون مختومه شده است.
حسین حسن‌پور افزود: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی اظهار کرد: در بخش کالا و خدمات ۹۵۳ پرونده در این مدت وارد شعب تعزیراتی شده و ۷۸۵ پرونده مختومه شده است. وی مبلغ محکومیتی پرونده‌های این بخش را 4میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۷۱۲ هزار ریال اعلام کرد و گفت: درج نکردن قیمت، ارائه ندادن فاکتور خرید و گران‌فروشی سه عامل مهم تخلف این پرونده‌ها بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان‌کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۷۸ پرونده وارد و ۷۵۷ پرونده نیز در شعب تعزیرات حکومتی استان مختومه شده است.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: متخلفان این بخش که بیشتر مربوط به حمل کالاهای موضوع قاچاق، خرید کالای قاچاق و ورود یا خروج از مسیرهای غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرک بوده به پرداخت ۲۷۱ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۳۷۸ هزار ریال محکوم شدند.
حسن‌پور تصریح کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز در دو ماه اخیر ۱۳۶ پرونده وارد و ۱۰۶ پرونده مختومه شد و متخلفان به پرداخت ۵۲۰میلیون و ۶۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه و تحویل کالای غیربهداشتی از جمله مهم‌ترین تخلفات پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان در استان بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: در روند اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرونده‌های تخلفی که از سوی سازمان‌ جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود را خارج از نوبت و به ‌صورت ویژه رسیدگی می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه