آیین پایانی «مهرواره ملی هوای نو» برگزار شد

آیین پایانی «مهرواره ملی هوای نو» برگزار شد

آیین پایانی «مهرواره ملی هوای نو؛ نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی» با حضور وزیر ارشاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مداحان و مدیران هیئت‌ها در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش مهر، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اگر فرهنگ هوایی است که جامعه در آن تنفس می‌کند در زمانه امتحانات سخت، اهتمام به این ضرورت نمایان‌تر می‌شود. رهبر معظم انقلاب از ضرورت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ سخن گفتند. وی افزود: با توجه به سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب درخصوص بازسازی فرهنگ، فروکاستن از تبلیغات ساختاری، اداری و دولتی و به حداقل‌ها بسنده کردن، نارواست. باید رشد و رأفت بر پایه توحید، ولایت، عدالت و محبت در جامعه رقم بخورد.
در ادامه وحید ملتجی، دبیر مهرواره هوای نو با تأکید بر اینکه مهرواره دنبال رقابت منفی بین هیئت‌ها نیست، تصریح کرد: مهرواره به دنبال قضاوت کمی مخاطبان شرکت‌کننده در هیئت‌ها نیست برای همین در مهرواره به هیئت‌های خانگی کوچک و هیئت‌های بزرگ به یک چشم نگاه می‌شود. دبیر مهرواره هوای نو درباره داوری مهرواره اظهار کرد: داوری آثار ارسالی را ۱۰۰ نفر برعهده داشتند و بدون هیچ سوگیری آثار را داوری کردند.
در ادامه مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ماشاءالله عابدی، مرتضی طاهری و محسن طاهری بر جایگاه حاضر شدند و با تقدیم تندیس درخت زرین هوای نو از غلامرضا سازور شاعر آیینی و علی انسانی مداح پیشکسوت قدردانی کردند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه