صدور حکم جلب برای عمده‌فروش مرغ در مشهد

صدور حکم جلب برای عمده‌فروش مرغ در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:‌ باتوجه به وقوع تخلف از سوی یک عمده‌فروش بازار مرغ در شهر مشهد، حکم جلب این فرد توسط دادستان مشهد صادر شد.
سیدمرتضی مدنی فدکی افزود: با تأکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر برخورد با هرگونه تخلف در عرضه مرغ در بازار مشهد روز گذشته با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد حکم جلب یکی از عرضه‌کنندگان عمده مرغ صادر شد .
به گزارش صداوسیما، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تأکید کرد: اختیارات جدیدی به تعزیرات حکومتی استان تفویض شده است و از این پس صدور حکم پلمب، نصب پارچه سردر واحدهای صنفی متخلف، برخورد با تخلفات سنگین و برخوردهای تعزیراتی با دستور مستقیم تعزیرات انجام و توسط نیروهای انتظامی با قاطعیت اجرا خواهد شد. در این زمینه با عوامل اخلال در نظام اقتصادی بی‌هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.
مدنی تصریح کرد: ‌در چند روز گذشته ۴۳مورد انبار، واحد‌صنفی و عمده‌فروشی به سبب احتکار کالاهای اساسی در استان پلمب شده‌اند . مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: همچنین با نانوایی‌هایی که تعطیلی خودسرانه داشته باشند به صورت جدی برخورد می‌شود . وی با تأکید بر اینکه قیمت نان افزایش نخواهد داشت از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه