وحید امیری زیر تیغ می‌رود

پایان تلخ فصل برای ملی‌پوش پرسپولیس

وحید امیری زیر تیغ می‌رود

ملی‌پوش پرسپولیس امروز تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار می گیرد و به این شکل فصل برای او به تلخ‌ترین شکل ممکن پایان می یابد.وحید امیری که به عنوان بازیکن تعویضی جای سعید آقایی را گرفت و در دقایق پایانی به شکلی دردناک از زمین خارج شد، حالا به دلیل جراحی احتمالاً جام جهانی را هم از دست دهد.
امیری در اصفهان به حدی دچار آسیب‌دیدگی شد که با آمبولانس ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد و در حالی که ابتدا قرار بود با آمبولانس به تهران برود، در نهایت راهی فرودگاه شد تا به سختی با هواپیما به تهران برود.
ساعتی بعد پزشک پرسپولیس اعلام کرد این بازیکن حتی نمی‌تواند از جایش بلند شود تا هواداران بیش از پیش نگران او شوند.وحید امیری پس از خروج سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بود، اما نتوانست بازی را به پایان برساند.
او حداقل سه تا 6 ماه دور از میادین خواهد بود. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه تنی چند از معاونان خود ظهر دیروز با حضور در بیمارستان از امیری عیادت کردند.درویش به امیری اعلام کرد تمام هزینه‌های مربوط به درمان او را باشگاه تأمین می‌کند تا نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند. به این ترتیب فصل 1401-1400 برای ستاره پرسپولیس به پایان می‌رسد و حالا او باید امیدوار باشد تا پیش از آبان به فوتبال برگردد تا برای جام جهانی آماده شود.در دوره های قبل جام جهانی هم بازیکنانی چون عابدزاده و جباری و شاهرودی با چنین اتفاقاتی روبه‌رو شدند که عابدزاده به‌واسطه اراده فولادینش موفق شد برای دو بازی آخر تیم ملی در جام جهانی 98 در فرانسه درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. باید دید امیری می تواند از این برزخ خارج شود و خودش را به آمادگی لازم برای حضور در قطر برساند یا خیر؟

برچسب ها :
ارسال دیدگاه