پلمب 100 واحد صنفی متخلف در ماه رمضان

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

پلمب 100 واحد صنفی متخلف در ماه رمضان

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، 101 واحد صنفی به علت مشکلات بهداشتی پلمب شده‌اند.
مهندس علی‌اصغر حسنی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون از شیرینی‌فروشی‌ها و کارگاه‌های قنادی، محل‌های تولید و تهیه و فروش اختصاصی زولبیا و بامیه و شیرینی‌های سنتی، مراکز فروش آش و حلیم و دیگر مراکز عرضه و فروش مواد غذایی بازدید مشترک با همکاری با دیگر دستگاه‌ها انجام شده که نتیجه آن منجر به معرفی هزارو ۵۶۶ فرد متخلف به مراجع قضایی و پلمب ۱۰۱ مجموعه متخلف بوده است. وی گفت: در این مدت از مساجد و اماکن متبرکه نیز بازدید‌هایی انجام شده است.
رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین گفت: در اجرای طرح بازدید از صنوف همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۱هزار و ۴۲۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی و خوراکی فاسد و غیرقابل مصرف نیز کشف و معدوم شده است.
به گزارش صداو سیما، حسنی از مردم خواست در صورت مشاهده هرنوع تخلف بهداشتی بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند تا بازرسان و ناظران بهداشت محیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور یابند و ضمن پیگیری و رسیدگی موضوع، برخورد قانونی را با متخلفان داشته باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه