جبهه بین‌المللی مقاومت تشکیل شده است

سردار قاآنی در مراسم روز قدس در مشهد مقدس:

جبهه بین‌المللی مقاومت تشکیل شده است

سردار قاآنی بیان کرد: هرچند امام راحل از موضوع دفاع از فلسطین شروع کردند اما روز قدس را به عنوان روز اسلام و احیای اسلام و دفاع از همه مظلومان اسلام تعمیم می‌دهند.

وی اظهار کرد: در طول ۷۰ سال و اندی گذشته صهیونیست‌ها هیچ‌گاه نتوانستند یک ملت واحد باشند، هیچ چیز از آن‌ها رسانه‌ای نمی‌شود در حالی که در بین آن‌ها تبعیض نژادی در اوج خود قرار دارد، اختلاف طبقاتی در درون این رژیم بیداد می‌کند، عمدتاً خشونت‌گرا و به شدت به دنیا وابسته هستند و فتنه و فساد زیادی در بین آن‌ها موج می‌زند، ریسمان هر فتنه‌ای که بگیرید کانون فسادش، رژیم صهیونیستی است.  فرمانده قدس سپاه اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی همین که این نظام الهی با رهبری ولایی خود پا در عرصه مبارزه مستقیم میدانی برای مقابله با این رژیم جنایتکار گذاشت، فرزندان تربیت شده انقلاب در برابر ارتش رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند ازاین‌رو طی ۲۰ سال گذشته این رژیم در چندین مرحله با به راه انداختن جنگ چیزی جز شکست عایدش نشده است. فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه باید آبروی این رژیم جنایتکار را برد، گفت: چند ماه پیش خبری به این رژیم رسید که دو پهپاد ناشناس به سمت سرزمین اشغالی در حرکت است، ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی پهپاد این رژیم غاصب از سر شب تا صبح مشغول شناسایی این پهپادها بودند، اما نتوانستند کاری کنند، بعد به مردم خود دروغ گفتند که رزمایش برگزار کرده‌اند. وی بیان کرد: این در حالی است که باید مرد می‌بودند و حداقل جواب مردم خود را می‌دادند، حزب‌الله قهرمان یک هواپیمای بدون سرنشین خود را حدود ۱۰۰ کیلومتر داخل سرزمین اشغالی فرستاد تا دور بزند و فیلم و عکس بگیرد و برگردد، در حالی که رژیم مدعی بود اگر پشه‌ای در آسمان سرزمین اشغالی 
حرکت کند، آن را خواهد زد.

خراسان شمالی در روز قدس
 سرشار از شور و فریاد شد

هزاران نفر از مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی خراسان شمالی دیروز با لبیک به فراخوان تاریخی امام خمینی(ره) برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و یکصدا آوای آزادی بیت‌المقدس از چنگال رژیم صهیونیستی را فریاد زدند. مردم این استان اعم از شیعه و سنی روز جمعه همگام با مردم سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی گسترده و سر دادن فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی غاصب را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان با پارچه‌نوشته‌هایی حاوی شعارهای «قدس شریف آزاد باید گردد» و شعارهایی به زبان عربی خواستار توقف جنایت‌های صهیونیست‌ها و خروج این رژیم مجعول از سرزمین‌های اشغالی شدند. حضور علمای اهل سنت و شهروندان ترکمن در راهپیمایی روز قدس جلوه خاصی به این آیین بخشیده بود. راهپیمایان خراسان شمالی در آیین روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از قیام انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت حزب‌الله لبنان در برابر اسرائیل، خواستار حفظ وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی شدند.
​​​​​​​
قطع پشتیبانی از دشمن غاصب 
در حمایت از فلسطین

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه باید ملت فلسطین را برای تداوم مبارزه و مقاومت یاری دهند، گفت: مهم‌ترین رکن حمایت از فلسطین قطع پشتیبانی از دشمن غاصب است.
جواد قناعت، در سخنرانی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس یک روز به معنای حقیقی کلمه روز بین‌المللی اسلامی است. وی با بیان اینکه فلسطین باید با همه‌پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی به دست این ملت سپرده شود، افزود: موضوع فلسطین مسئله جهان اسلام و بشریت است و آمریکا و غرب به جامعه جهانی صریحاً دروغ می‌گویند و مبنای آنان بر دروغ و فریب است، فلسطین از بحر تا نهر است و روز قدس نشان و صف‌بندی حق در مقابل باطل و صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از 70 سال است سعی می‌کنند فلسطین را از نقشه جغرافیای اسلامی محو کنند که حضور ملت جمهوری اسلامی این را
 نقش برآب کرد.
قناعت تصریح کرد: جهان اسلام امروز راهکار مقاومت را در پیش گرفته است و روز قدس حرکتی بسیار عمیق و پرمعناست و فقط یک راهپیمایی ساده نیست بلکه درک و شعور ملت غیور ایران و خلق حماسه است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه