دستور معاون استاندار برای سرعت دادن به ساخت بیمارستان در قوچان

دستور معاون استاندار برای سرعت دادن به ساخت بیمارستان در قوچان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در سفر به قوچان ضمن بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، نسبت به تسریع ساخت یک بیمارستان در این شهر که زمین آن توسط خیران اهدا شده است، تأکید و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در سفر یک روزه خود به قوچان از زمین 5 هکتاری اهدایی خیران برای ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهید کلاهدوز این شهر دیدن کرد.
وی گفت: با ارائه لایحه این طرح به کارگروه امور زیربنایی خراسان رضوی و فراهم نمودن مقدمات دریافت مجوز ماده ۲۳ برای آن، عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز خواهد شد.
وی همچنین در بازدید از پروژه‌های شهرستان قوچان در جریان ساخت‌وسازهای غیرمجاز و مشکلات و معضلات ساکنان اراضی منطقه تعاونی مسکن فرهنگیان (شماره ۴) قرار گرفت و مقرر شد ساخت‌وسازهای غیر‌مجاز شناسایی شود و از ادامه روند وضع موجود ممانعت به عمل آید.
خدایی در جریان سفر به شهرستان قوچان، به همراه نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در منزل شهید سیدیحیی موسوی‌پور یکی از شهدای قوچان حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ادامه این سفر معاون استاندار خراسان رضوی به همراه نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و محلی از مجتمع فرهنگی قوچان با پیشرفت ۳۷درصد، دانشگاه صنعتی قوچان، بافت فرسوده شهری، پارک‌های شهر ازجمله پارک نشاط، پروژه استخر زمانی، گود‌کشتی با چوخه و ساختمان اداری شهرداری دیدن کرد. 
وی در بازدید از سد تبارک و خط انتقال آب شرب از محل این سد به تصفیه‌خانه قوچان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همدلی، مشکلات موجود ازجمله تملک اراضی و مصالح ساختمانی حل شود و پروژه خط انتقال آب از سد تبارک در سه ماه به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه