خروج ۱۸ پزشک متخصص  از خراسان جنوبی

خروج ۱۸ پزشک متخصص  از خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۸نیروی پزشک متخصص خراسان جنوبی از استان خارج شدند که تعدادی از آن‌ها برنگشته‌اند و بعضی هم درخواست انتقال داده‌اند.
سیدمحمد موسوی میرزایی در حاشیه دیدار تعدادی از اعضای هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نماینده ولی‌فقیه در استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اینکه سهمیه نیروهای پزشک متخصص در سال ۱۴۰۰ مشخص شد بعضی از این نیروها تاکنون به محل خدمت خود در استان نیامده‌اند.
به گفته وی، بعضی از نیروهای پزشک متخصص سهمیه استان هم به دلیل مشکلاتی که داشتند درخواست انتقال داده‌اند که با درخواست آن‌ها موافقت شده است که در مجموع ۱۸نیروی پزشک متخصص سهمیه خراسان جنوبی با انجام این کار از استان خارج شدند.
وی اضافه کرد: از ماه‌های گذشته پیگیری‌هایی را در این خصوص از کانال‌های مختلف انجام داده‌ایم تا بلکه به جای نیروهای متخصصی که از استان خارج شده‌اند جایگزین‌هایی در نظر گرفته شود اما تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: آخرین پاسخی که در این باره به ما داده شد این است که امکان معرفی جایگزین برای نیروهای خارج شده از استان وجود ندارد و این موضوع کار ما را برای ارائه خدمات به مردم استان بسیار سخت کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه