افتتاح بیمارستان ارتش رازوجرگلان در انتظار اعتبارات

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی خبر داد

افتتاح بیمارستان ارتش رازوجرگلان در انتظار اعتبارات

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی گفت: افتتاح بیمارستان ارتش در شهرستان رازوجرگلان خراسان شمالی در انتظار اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان است.
سرهنگ رضا نجفی اظهار کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر خود به استان درخواست استاندار خراسان شمالی را اجابت کرد و برای ساخت بیمارستان وارد میدان شد.
وی ادامه داد: این بیمارستان اکنون در انتظار تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای تأمین بخشی از اعتبارات و نیروی انسانی توسط علوم پزشکی است که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شود.
وی در خصوص بیمارستان ارتش در مرکز استان نیز گفت: وجود بیمارستان ارتش در بجنورد با طرح آمایش سرزمینی که ارتش مشخص کرده است همخوانی ندارد و دست‌کم باید در یکی از شهرستان‌ها به جز مرکز استان مستقر باشد. البته هنوز نامه‌ای در این خصوص به ما ابلاغ نشده اما احتمال اینکه این بیمارستان از بجنورد جمع شود وجود دارد.
فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی همچنین به برنامه‌های هفته ارتش اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه ،غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش و همیاری با مردم در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم استان طی سه روز گرامیداشت شهیدان صیاد شیرازی و زرهرن ازجمله برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه