ضرورت تولید نان سالم با پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد

ضرورت تولید نان سالم با پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ با محوریت «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بر تولید نان سالم با پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

مالک رحمتی در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت صنایع غذایی رضوی از تلاش‌های مهندس طالبیان؛ مدیر پیشین این شرکت قدردانی و مهندس مجتبی هادیان را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت صنایع غذایی رضوی منصوب کرد.
وی در این جلسه گفت: اگر تحولی در شرکت نان قدس رضوی رخ داده فاعل اصلی آن مدیران هستند و اگر امروز در این مراسم حضور داریم، با توجه به اینکه در سال 1400 با شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات اقتصادی مواجه بودیم و در مجموع سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما به موفقیت‌های این شرکت مباهات و افتخار می‌کنیم که این افتخارات نتیجه کار تیمی و مدیریتی این شرکت است. 

سال ۱۴۰۱؛ سال تثبیت

وی ادامه داد: شروع تحول کار سختی نیست، اما حفظ اقتدار و ثبات آن مهم و دشوار است، تحول در این شرکت آغاز شده و سال ۱۴۰۱ سال تثبیت است. 
رحمتی با بیان اینکه شرکت صنایع غذایی رضوی، ویترین شرکت‌های آستان قدس رضوی است، تصریح کرد: این شرکت تنها شرکتی است که محصولات آن بیشتر در معرض دید و قضاوت زائر حرم علی بن موسی الرضا(ع) قرار می‌گیرد. 
وی ادامه داد: سال‌هاست محصولات صنایع غذایی رضوی برای زائران و مجاوران به عنوان برند قابل قبولی پذیرفته شده و حتی زائران غیرایرانی هم یکی از سوغات‌هایی که از مشهد با خود همراه می‌برند محصولات نان قدس رضوی است. 
وی افزود: شما در معرض قضاوت و مصرف زائران و مجاوران هستید و وظیفه دارید محصولاتی با قیمت خوب و کیفیت مناسب ارائه کنید. 

تهیه یک میلیون بسته افطاری ساده

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: محصولات شرکت صنایع غذایی رضوی زینت‌بخش افطاری‌های ساده حرم مطهر رضوی است که قرار است تا پایان این ماه به تعداد یک میلیون بسته افطاری ساده توزیع شود، از همین رو شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارید.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: مسئله مهم و قابل توجه در این شرکت، برند نان قدس رضوی است که هنوز جای کار دارد، زیرا این شرکت برندش را با تولیداتش حفظ کرده است در جایی‌‌ که در دنیای امروزی این برند است که تولیدات را پشتیبانی می‌کند. رحمتی تصریح کرد: زمانی می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم که با برند رضوی
 20 برابر ظرفیت فعلی شرکت، تولیدات داشته باشیم. 
وی عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این شرکت تولید نان سالم است که برای رسیدن به این مهم باید مطالعات بسیاری صورت گیرد. از همین رو باید با تغییراتی همسو با فناوری‌های روز، مبتنی بر دانش و با استفاده از ماشین‌آلات جدید به این مهم دست یابیم. رحمتی افزود: ما باید به سمت رونق صادرات برویم و برای این امر به ماشین‌آلات جدیدی نیاز داریم، از همین رو لازم است با دستگاه‌های جدید که طرح توجیهی دارد، کار را آغاز کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه