تشدید نظارت بر پروژه‌های عمرانی دولتی

تشدید نظارت بر پروژه‌های عمرانی دولتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که دفاتر فنی قوی دارند، پروژه‌های بیشتری به آن‌ها داده خواهد شد، گفت: همه ساختمان‌ها و بناهای دولتی که احداث می‌شوند باید ناظر فنی داشته باشند و روی کار نظارت کامل وجود داشته باشد.
علیرضا عباس‌زاده با اشاره به اینکه نظارت بر پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی باید هدفمند و در دستورکار شورای نظارت استان باشد، اظهار کرد: شورای نظارت استان پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها را به‌خوبی رصد و بازدید کند تا چنانچه کوتاهی در مباحث فنی صورت گرفته باشد تذکرات لازم را بدهیم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه چنانچه لازم است در این زمینه، دوره‌های آموزشی برای ناظران پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی گذاشته شود، افزود: باید نواقص کارها برطرف شود و پروژه‌ای که به تأیید ناظر فنی رسیده، دیگر مشکل خاصی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه اگر دستگاه اجرایی نتواند ناظر فنی با کیفیت برای نظارت کافی بر پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهد، شورای فنی استان پروژه‌های آن‌ها را رصد کند، ادامه داد: ابتدا باید به دستگاه مربوط تذکر داد و چنانچه عمل نکردند، اجرای پروژه را به دستگاه دیگری واگذار کرد و دستگاه اجرایی منتفع تنها به عنوان بهره‌بردار پروژه مطرح باشد .باید نظارت بر پروژه‌های عمرانی دستگاه‌ها بیشتر باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه