نیاز بیرجند به تقاطع‌غیرهمسطح

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

نیاز بیرجند به تقاطع‌غیرهمسطح

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات ترافیکی شهر بیرجند نیازمند ساخت تقاطع غیرهمسطح است که باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.
علیرضا عباس‌زاده اظهار کرد: باید طرح‌های مورد نیاز و شاخص شهر بیرجند شناسایی شوند و اهتمام ویژه شهرداری بیرجند با همکاری استانداری مکمل این طرح‌ها باشد.
وی با بیان اینکه تفاوت بین شمال و جنوب شهر بیرجند جزو مباحث اجتماعی است اضافه کرد: شهر بیرجند از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی خوبی برخوردار نیست که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است.
وی گفت: برخی مسائل و معضلات مدیریت شهری ازجمله وجود صنوف آلاینده را در شهر بیرجند داریم که انتقال آن جزو تکلیف قانونی مدیریت شهری است و باید با همکاری شهرداری و شورای شهر بیرجند اتفاق‌های خوبی در این زمینه رقم بخورد.
عباس‌زاده با بیان اینکه انتقال اراضی پادگان ۰۴‌بیرجند از دغدغه و درخواست‌های شهروندان است، افزود: انتقال این اراضی در دست بررسی و اقدام‌های لازم در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، وی عنوان کرد: در بهره‌برداری خوب و مناسب از منطقه «بند دره» بیرجند دچار مسائل و مشکلاتی هستیم، معضلات مالکیتی، اجرایی و عملیاتی در طرح وجود دارد که باید با همراهی شهرداری برای استفاده عمومی این مجموعه به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اولویت شهر بیرجند در اجرای طرح‌های عمرانی به‌خصوص پروژه کوچک‌مقیاس مشخص و اجرایی شود، گفت: در مدیریت شهری وظیفه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را در کنار هم داریم که باید در راستای توسعه همه این موارد حرکت کنیم و نباید در کنار کارهای عمرانی از کارهای فرهنگی غافل شویم.
وی افزود: زیبنده نیست مردم در شهر بیرجند از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نباشند و از هیچ کمکی در راستای مدیریت شهری دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه