غفلت از برخی سیاست‌های شورای شهر در بودجه شهرداری مشهد

غفلت از برخی سیاست‌های شورای شهر در بودجه شهرداری مشهد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، سیاست‌های شورا دیده نشده که توجه به این مهم ضروری است.
حسن کریمدادی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این بودجه کمتر به سیاست‌های شورا درخصوص ساماندهی حاشیه شهر و توسعه بوستان‌ها در این مناطق توجه شده‌ است و وضعیت فعلی فضای سبز و بوستان‌های حاشیه شهر قابل قبول نیست.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای به کارگیری نیروها و پاکبانان در ساعات کم‌تردد، عدم صدور دستورهای غیرضروری و به خطر نینداختن جان پاکبانان، استفاده از فناوری به جای پاکبانان در معابر خاص و جلوگیری از اقدام‌های نمایشی مسئولان برای حفظ جان پاکبانان ضروری است.به گزارش ایرنا، کریمدادی ادامه داد: در شهر مشهد 5هزار فرزند یتیم زیرپوشش کمیته امداد هستند که پیشنهاد می‌شود در ایام نوروز شهرداری قدمی در اعطای عیدی به آن‌ها بردارد. همچنین در این نشست رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از شهردار مشهد درخصوص حمایت نکردن از نیروهای انسانی شهرداری، پرداخت نشدن تعهدات شهرداری به پیمانکاران و تعطیلی کارگاه‌های عمرانی طرح سؤال کرد و خواستار ارائه پاسخ شد.
فرهمندی افزود: شهردار باید درخصوص عدم پرداخت تعهدات شهرداری به پیمانکاران و تعطیلی کارگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی پاسخگو باشد.  همچنین سیدعبدالله ارجائی باید درباره حمایت نشدن نیروهای انسانی شهرداری و اجرا نکردن مصوبات در حمایت از کارکنان به‌خصوص تاکسیرانان و اتوبوسرانان توضیحات لازم را ارائه کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه