بهره‌برداری از تنها بیمارستان رازوجرگلان معطل تأمین نیروی انسانی!

بهره‌برداری از تنها بیمارستان رازوجرگلان معطل تأمین نیروی انسانی!

بهره‌برداری از بیمارستان شهدای ارتش شهرستان مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی به دلیل ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان همچنان منتظر تأمین نیروی انسانی است و مرزنشینان کماکان محروم از دریافت خدمات بیمارستانی هستند. به گزارش ایرنا، ساخت بیمارستان صحرایی ۶۵تختخوابی شهدای ارتش در این شهرستان مرزی پیرو توافقات استاندار وقت با فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد که با وجود تکمیل شدن همچنان خبری از بهره‌برداری آن نیست. به گونه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی اعلام کرده این بیمارستان به صورت مستقل از سوی ارتش ساخته شده و مجوزی از وزارت بهداشت دریافت نکرده است. 
سیدمحمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: توان دانشگاه علوم پزشکی استان برای تأمین نیروی متخصص بیمارستان صحرایی رازوجرگلان کافی نیست و تأمین نیروی متخصص کافی برای چهار شیفت کاری و پرداخت هزینه‌های جاری باید با حمایت ویژه وزارت بهداشت انجام شود. 
محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با اعلام موافقت وزیر بهداشت برای تأمین نیروی انسانی در صورت واگذاری این بیمارستان به وزارت بهداشت، می‌گوید:  مطالبه استان از وزارت بهداشت صدور مجوز به‌کارگیری ۱۸۰ نیروی انسانی برای راه‌اندازی و تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های اداری، پشتیبانی و تجهیزات اداری این بیمارستان ۶۵ تختخوابی است که مورد موافقت وزیر بهداشت در صورت واگذاری به وزارت بهداشت قرار گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه